NEW MEDIA

Cum a facut producatorul World of Warcraft 3,5 mil. $ cu un cal inaripat

26 aprilie 2010, ora 17:34 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
horse.jpgmedie.jpg
Activision Blizzard, compania care produce World of Warcraft, pare sa fi tras lozul castigator odata cu lansarea unor noi itemi de continut in cadrul popularului joc online, scrie presa internationala.
Celestial Steed, un cal zburator pe care personajele jucatorilor il pot calari, a fost lansat pe 15 aprilie, alaturi de un animal de companie mai ieftin numit Lil'XT, si numai in cateva zile peste 140.000 de jucatori au platit pentru el intre 10 si 25 de dolari.

De cand a fost lansat in 2004, jocul a fost permanent imbunatatit si a beneficiat de doua extinderi de pachet. Jucatorii platesc pentru versiunea de baza a jocului 19,99 dolari, iar pentru pachetele ce cuprind extinderi intre 29,99 si 39,99 dolari. Blizzard incaseaza cel putin 19,99 dolari lunar per utilizator, bani pe care acesta ii plateste sub forma de abonament.

Lansarea acestor noi itemi i-a determinat pe unii dintre utilizatori sa-si exprime ingrijorarea in ceea ce priveste directia pe care o va urma jocul, in conditiile in care, pe langa abonamentul lunar, jucatorii trebuie sa plateasca alti bani pe echipamente, pentru a progresa in cadrul jocului.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 08 August 2022, 01:53
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter