NEW MEDIA

Fusu (Neogen): Site-urile de reduceri pierd lunar zeci de mii de euro

27 septembrie 2011, ora 15:51 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
calin fusu.jpg
Calin Fusu, directorul general al Neogen, companie care detine si site-ul de reduceri Zumzi.ro, sustine ca fiecare din jucatorii de pe aceasta piata, precum Fundeal (Rebate Networks), Zumzi (Neogen), Kuponiada (InternetCorp) sau Groupon, pierde, prin investitie, zeci de mii de euro lunar in acest business.

Pe de alta parte, Fusu a anuntat, pe blogul sau, ca reteaua de socializare Neogen a lansat un serviciu propriu de reduceri. 

Compania Neogen detine insa si site-ul de profil Zumzi.ro, dar potrivit lui Fusu, exista mai multe diferente intre cele doua proiecte, astfel ca pe Zumzi vor fi oferte putine, dar cu discount foarte mare, iar pe Neogen „vom accepta si discounturi mai mici, in schimb vor fi oferte foarte multe”.

De asemenea, o alta diferenta este aceea ca mesajul principal al Zumzi este „save the money”, pe cand cel al Neogen este „explore the city/pulsul orasului”, care contine oferte de evenimente, restaurante, cluburi, calatorii sau alte activitati.



In acelasi timp, managerul Neogen sustine ca la Zumzi „socialul” se limiteaza la promovarea ofertelor catre prietenii de pe Facebook si sau Twitter, pe cand, pe Neogen poti vedea cine a mai cumparat reducerea, vedea cati fani are localul respectiv, astfel ca „reducerile te pun in legatura cu locuri si oameni din orasul tau”.

Decizia vine in contextul in care piata de reduceri va fi probabil mai mare decat cea de joburi, motiv pentru care numeroase grupuri se lupta pentru a o ocupa, dupa cum explica Catalin Fusu.

Acesta sustine ca reducerile sunt noua investitie de marketing a firmelor de servicii si, tot mai des, a celor de produse.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 04 Iulie 2022, 14:29
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter