Agentiile de marketing New Media, parte a The Group, si Standout au conceput pentru clientul Germanos prima campanie pe social media din Romania in care vehiculul publicitar, un widget social, poate fi personalizat in functie de preferintele utilizatorilor, au declarat oficiali ai agentiei de marketing online Standout.
Participantii la campanie isi pot crea prin intermediul widget-ului o lista cu telefoanele lor preferate, pe care ulterior o pot afisa pe blog-uri, in retele sociale si in pagini online personale.
Campania a inceput pe data de 29 iunie si se va incheia pe 14 iulie, pana in prezent peste 100 de site-uri implementand widget-ul, a declarat pentru DailyBusiness.ro Ionut Oprea, seful Standout. Campania a fost prezenta de la inceput pe sase dintre cele mai vizitate blog-uri din Romania, printre care Zoso.ro, Piticu.ro sau Arhiblog.ro.
"Blogul este un instrument personal, prin care utilizatorii se exprima. Ei bine, acesta este primul banner prin care utilizatorii se exprima, si care devine informativ si engaging pentru audienta fiecarui blog participant in campanie", a adaugat Ionut Oprea.
La finalul campaniei, un juriu va desemna participantul care a avut cel mai vizibil "wishlist" din concurs si va intra in posesia premiului, un Nokia N97.
"Cel mai vizibil nu inseamna neaparat si cel mai vizitat. Conteaza si originalitatea si creativitatea cu care acel widget este implementat pe site-ul propriu, cum este promovat", a explicat Oprea.
Acesta sustine ca astfel de campanii sunt mai eficiente decat bannerele clasice, din cel putin doua motive. In primul rand, widget-ul se duce viral la un numar mare de bloggeri, pagini personale sau profile de pe retele sociale. Oricine il poate adopta. "Estimam ca pana la data de 14 iulie vor adopta widget-ul peste 200 de posesori de pagini personale. Or, daca Germanos ar fi platit bannere pentru aceste 200 de pagini, in mod sigur ar fi fost o campanie mai scumpa pentru ei", a explicat Oprea pentru DailyBusiness.ro. El nu a precizat valoarea contractului cu Germanos.
Seful Standout considera ca acest gen de campanii virale vor deveni din ce in ce mai intalnite, cea pentru Germanos putand da startul unui nou trend pe segmentul de publicitate online din Romania, in special datorita implicarii directe a utilizatorilor si a unei vizibilitati mai mari a campaniilor in mediul online.
NEW MEDIA
Germanos, clientul primei campanii publicitare prin "widget-uri" pe site-urile romanesti
07 iulie 2009, ora 11:58, autor(i): Alex Goaga | 2 comentarii publicate
Materialele zilei din NEW MEDIA
26 aprilie 2022, ora 16:51 in Cariere |
71 vizualizari |
0 comentarii
22 martie 2022, ora 13:35 in |
59 vizualizari |
0 comentarii
16 februarie 2022, ora 14:55 in |
65 vizualizari |
0 comentarii
16 februarie 2022, ora 14:22 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Cum influenteaza bloggerii comportamentul de cumparare al cititorilor
- Timeline pentru companii: Cum ajuta pagina de brand de pe Facebook
- Tot mai multi romani pe Facebook. Vezi la cat a ajuns numarul utilizatorilor
- Drumul de la "Like" la profit: Pe pagina de Facebook, fanii aduc banii
- Numarul romanilor care utilizeaza Facebook a crescut cu 54% de la inceputul anului
Ultima ora
- Pandemia a propulsat firmele romanesti spre digitalizare - studiu (marti, 18:36)
- Black Friday 2021: Românii vor să cumpere în special electrocasnice mici, haine și televizoare - studiu (marti, 14:51)
- Noile restricții din Valul IV al pandemiei vor duce la livrări record de Black Friday - DPD (luni, 13:51)
- Microsoft și LinkedIn dezvoltă noi soluții pentru a facilita munca pe modelul hibrid (marti, 15:29)
Ideea este deja folosita in Romania de cativa ani, iar mecanismul declarat nu este deloc ceva inovativ.
E foarte usor sa spui 'widget' in loc de banner si sa dai un N97 unui blogger.
Nu era mai usor sa il dea in test drive... ieseau mai ieftin...
Germanos ar trebui sa caste ochii si sa vada pe ce da banii. Nu de alta dar sunt sigura ca a dat bani grei daca e sa ne luam dupa numele implicate.
Probabil acum dupa campania construita de noi la STANDOUT vor aparea si altele.
Cat priveste costurile, daca ati fi citit cu atentie articolul, ati fi aflat ca am derulat campania doar pe un numar mic de bloguri, intr-adevar, pe unele din cele mai vizitate, iar ca rezultat alte 200 de bloguri au preluat acel widget, personalizat dupa preferintele fiecarui blogger. Asadar costurile sunt minuscule in comparatie cu rezultatele obtinute.
Insa asa e in tara asta in care din pacate traim si unii si altii: cand ai succes te urmareste invidia celorlalti.