NEW MEDIA

Publicitatea Adwords, in crestere: Vezi sumele administrate de agentia Today’s

27 iulie 2011, ora 14:31   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
adwords.jpg
Agentia Today’s a administrat in primele sase luni ale anului campanii de publicitate Adwords, pe Google, in valoare de peste 100.000 de euro, in crestere cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Cresterea cea mai insemnata a venit din campaniile pentru strainatate, la produse educationale/ informationale, reprezentand dublul veniturilor pe care agentia le realizeaza din campanii pentru Romania (.ro), se arata intr-un comunicat de presa al companiei. 

"Acesta este un semn ca piata de afara si-a revenit din momentele dificile, insa in continuare tine la costuri. Prin urmare, au externalizat la noi managementul de campanie AdWords, intrucat specialistii din tarile respective erau mai scumpi.  Campaniile pentru strainatate reprezinta o zona de mare interes pentru noi, deoarece ne-am dat seama ca suntem o piata competitiva pentru astfel de clienti, iar bugetele investite in afara sunt mult mai mari decat in Romania", a declarat Marius Lazarescu, CEO Today’s.

De asemenea, profitabilitatea agentiei Today’s a crescut cu 12% in primele 6 luni ale anului si se estimeaza o crestere a cifrei de afacere de 15% pana la finele anului 2011, in conditiile in care nivelul de profit se va pastra cu cel din primele 6 luni.



Anul trecut, Today’s a avut o cifra de afaceri de 350.000 euro.

"Profitabilitatea a crescut pe fondul concentrarii activitatii pe proiecte ce ne-au oferit un adaos mai bun, cele mai multe fiind proiecte cu bugete peste media de anul trecut. Am ales sa nu mai urmarim cu orice pret cresterea cifrei de afaceri ci sa ne concentram sa ramanem profitabili. Campaniile derulate de clientii nostri se situeaza la minim 500 euro/luna si pot ajunge la 16.500 euro/luna. Ma bucur sa spun ca bugetele lunare pe care le gestionam sunt in crestere, in acest moment gestionam peste 25.000 euro pe luna, experienta noastra privind bugetele din Romania fiind de peste 500.000 euro",  a adaugat reprezentantul aceleiasi agentii.

Campaniile derulate in primele 6 luni au fost pentru clienti care activeaza in domenii precum medicina privata, recrutare pentru strainatate, auto, industia agricola, comert online, turism, servicii pentru companii.

Serviciile B2B, medicina privata si recrutarea pentru strainatate au fost domenii ce au avut o comunicare online constanta in ultimele 12 luni si au cunoscut o crestere la inceputul anului cand au fost suplimentate bugetele "de avarie" de anul trecut cu pana la 25%.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Daniela a spus:
27/07/2011 19:35
Am observat si noi cresterea semnificativa a bugetelor pentru campanii cu cost per click . Nu a crescut doar volumul campaniilor de google adwords, ci si cele de facebook ads.
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Vineri, 14 Decembrie 2018, 08:28
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter