NEW MEDIA

SATI va incepe din octombrie sa masoare traficul realizat de multimedia online

23 septembrie 2010, ora 16:27 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
PointScreen-mica.jpg
BRAT va incepe din luna octombrie sa masoare ontinutul multimedia (streaming - video si audio) in cadrul SATI, oferind astfel informatii despre numarul de ascultari si vizualizari ale continutului media de catre vizitatorii site-urilor membre.
"Informatiile oferite astfel vor permite o evaluare corecta, superioara din punct de vedere tehnic si al relevantei continutului multimedia de pe siteurile web, creand premisele cresterii investitiilor in acest domeniu", conform SATI.

Daca in prezent, prin intermediul SATI, piata de publicitate detine informatii cu privire la accesarea paginilor site-urilor web in care se regaseste continut audio/video, prin lansarea masurarii continutului multimedia institutia va pune la dispozitia beneficiarilor studiului date specifice, detaliate, despre accesarea continutului multimedia, exprimat prin numarul de vizualizari/ascultari ale unui streaming sau durata vizualizarii/ascultarii.

Principalii indicatori furnizati in cadrul noii masuratori vor fi numarul de afisari si clienti unici, numarul de redari complete a unui streaming, numarul de redari a unei proportii de streaming, durata medie de redare, durata totala de redare. "Acestia, impreuna cu rezultatele furnizate in prezent de SATI, vor crea o imagine completa si corecta asupra performantelor atinse de continutul video sau audio de pe siteurile web", conform SATI.



Noul tip de masurare va permite agentiilor si clientilor de publicitate, dar si editorilor de siteuri web, o mai buna cunoastere a modului in care vizitatorii site-urilor acceseaza continutul multimedia (audio/video streaming). In cazul site-urilor web ce preiau continut audio/video de la statii TV/ Radio, indicatorii masurati vor completa datele de audienta obtinute prin masurarea directa a audientei postului TV/Radio.

Site-urile masurate in prezent in SATI pot opta pentru masurarea suplimentara a continutului multimedia, rezultatele urmand sa fie disponibile tuturor beneficiarilor SATI.

BRAT (Biroul Roman de Audit al Tirajelor) realizeaza incepind din 2007 SATI (Studiul de Audienta si Trafic Internet), masurand in prezent performantele a peste 300 de site-uri din Romania. BRAT are in prezent 237 membri - editori de presa scrisa sau online, agentii de publicitate, regii de publicitate, clienti de publicitate si difuzori de presa.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 19 Septembrie 2021, 20:50
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter