- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Studiu: Followerii de pe Twitter ajuta brandurile mai mult decat utilizatorii de Facebook

20 Sep, 10:14 • Redactia DailyBusiness
Marketerii care urmaresc sa creasca eficienta mesajelor transmise pe retele sociale trebuie sa inteleaga cum difera audienta pe diferite canale si ce ii impinge pe oameni sa interactioneze cu brandurile. Cai de marketing ce par similare, la o prima vedere, pot sa difere in realitate foarte mult, ca nevoi si motivatie. Vezi diferentele dintre Twitter, Facebook si abonatii la e-mail.
Studiu: Followerii de pe Twitter ajuta brandurile mai mult decat utilizatorii de Facebook

Fanii Twitter ce urmaresc un brand sunt de doua ori mai interesati sa cumpere produsul sau serviciul decat cei ce „au placut” un brand pe Facebook. Mai mult de atat, fanii de pe Facebook ar fi ultimii care ar recomanda la randul lor brand-ul pe care il urmaresc, fata de cei de pe Twitter sau abonatii prin e-mail care sunt mai activi in acest sens, conform unui studiu ExactTarget.

Astfel, 37% dintre followerii unui brand pe Twitter ar fi dispusi sa cumpere produsul sau serviciului, in timp ce doar 17% dintre fanii Facebook ar dori acest lucru. In cazul abonatilor e-mail, 27% dintre acestia au spus ca ar achizitiona produsul sau serviciul in cauza.

Acesti factori fac din Twitter un instrument atractiv pentru marketeri dar, subliniaza realizatorii studiului, Facebook are clar castig de cauza in ceea ce priveste numarul de useri, mai mare decat reteaua de microblogging.

Studiul a fost realizat in SUA.