NEW MEDIA

Suma uriasa platita de departamentul de stat al SUA pentru like-uri pe Facebook

06 iulie 2013, ora 14:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Facebook2.jpg
Departamentul de stat al SUA a cheltuit o suma uriasa pentru o campanie de publicitate in scopul obtineri de like-uri peFacebook, sub conducerea fostului secretarHillary Clinton.


Campania s-a desfasurat in perioada 2011 - martie 2013 si a avut ca scop cresterea numarului de fani pe Facebook de la 100.000 la mai mult de doua milioane, potrivit unui raport al inspectorului general, citat deThe Washington Free Beacon. Pentru a atinge acest tel au fost cheltuiti 630.000 de dolari.

Doar 2% din persoanele care au dat like pe Facebook au postat si comentarii pe aceasta tema. Programul derulat sub conducerea lui Hillary Clinton s-a confruntat cu o serie de probleme atunci cand reteaua de socializare a efectuat schimbari in sistemul de postare de stiri. Acest lucru a scazut vizibilitatea campaniei, potrivit ziare.com.

Facebook, cea mai mare retea de socializare din lume, are "peste un milion de advertiseri activi", potrivit unui anunt facut recent pe aceasta platforma online. Unul dintre responsabilii de marketing ai Facebook, Dan Levy, a multumit celor peste un milion de companii care investesc in prezent in publicitatea pe aceasta retea de socializare.



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Mai 2020, 10:27
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter