- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Argo: Creste prezenta brandurilor locale in centrele comerciale

07 May, 17:53 • Redactia DailyBusiness
Suprafetele ocupate de retailerii locali (din judetul Suceava sau din regiunea Moldovei) au crescut cu peste 20% in mixul de chiriasi prezenti in Shopping City Suceava in momentul de fata, comparativ cu spatiile inchiriate de aceeasi categorie in perioada similara din 2013.
Argo: Creste prezenta brandurilor locale in centrele comerciale


Aceasta a fost cea
mai sustinuta crestere procentuala inregistrata in intervalul
precizat de catre retailerii locali in centrele comerciale din
reteaua Argo Real Estate Opportunities Fund (ARGO), unul dintre cei
mai mari proprietari de parcuri de retail din Romania.

Peste 3.500 mp au fost inchiriati in
Shopping City Suceava in ultimele luni. Gradul de ocupare este de
aproape 100%, in care retailerii locali au in prezent o pondere de
39%, brandurile nationale – circa 46%, iar retailerii internationali
– aproximativ 15%.


„Centrele
comerciale trebuie sa respecte o anumita linie de adaptare la pietele
locale si trebuie sa incerce sa sustina pe cat posibil comunitatile
din care fac parte. In Shopping City Suceava atingem gradul de
ocupare de aproape 100% inclusiv datorita faptului ca, in ultimele
luni, alaturi de mari nume internationale si nationale, o serie de
firme locale au deschis noi magazine in completarea mixului de
retaileri din centrul nostru comercial”, a aratat Graham
Kilbane, COO ARGO.


Cresterea numarului
brandurilor locale de retail a fost intensa in ultimele luni, cand
opt astfel de firme au semnat contracte de inchiriere cu Shopping
City Suceava, majoritatea unitatilor respective fiind deja
inaugurate.

Intre noile destinatii din centrul comercial se afla Next
Level (retailer iesean de articole de imbracaminte cunoscut
sucevenilor), Neo Fashion (magazin de imbracaminte de dama si pentru
barbati, specializat in camasi si costume), Ghio`s (un alt magazin de
imbracaminte de dama si barbati), Madeleine (bijuterii si accesorii),
o croitorie, un magazin de optica medicala, un restaurant (care se va
deschide in curand) si un magazin de electrocasnice Electro Top, un
retailer de electrocasnice cu capital 100% romanesc, care are o
vechime in piata de peste 8 ani si care a dezvoltat o retea regionala
de magazine de profil.


Numarul de retaileri
nationali a crescut, de asemenea, in ultimele luni in Shopping City
Suceava, intre noile magazine din aceasta categorie aflandu-se SCUZA
(produse alimentare traditionale), Eponge Fashion Paris
(vestimentatie feminina si masculina), La Scarpa (incaltaminte si
accesorii), Noriel (liderul pietei de retail de jucarii) etc.

Brandurile
internationale si-au sporit, la randul lor, prezenta in Shopping City
Suceava, intre acestea aflandu-se Decathlon (cel mai mare retailer
european de articole sportive) si, in curand, Coccodrillo – brand de
imbracaminte pentru copii activ in Centrul si Estul Europei.


Cele mai multe
dintre noile unitati deschise in Shopping City Suceava sunt unicele
prezente ale retailerilor respectivi in oras.