REAL ESTATE

Fashion House Outlet a avut in 2015 cea mai buna performanta din ultimii 5 ani

14 martie 2016, ora 16:24 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
FASHION HOUSE Outlet Centre Bucuresti1.jpg
Principalii indicatori de performanță a proiectului Fashion House Outlet Center București, cum ar fi volumul de vânzări, valoarea cumpărăturilor per client și valoarea medie a unei tranzacții (ATV), au urcat la cele mai ridicate niveluri din ultimii 5 ani.

Cea mai importantă evoluție înregistrată de outlet-ul Fashion House în 2015 o reprezintă creșterea considerabilă a vânzărilor: atât valoarea cumpărăturilor per client, cât și valoarea medie a unei tranzacții (ATV) au urcat la niveluri record.

În plus, vânzările totale realizate în cadrul centrului la nivel de lună au înregistrat creșteri cu până la 20% în 2015, conducând la o creștere anuală de 10,5% față de anul 2014. Rata de conversie (ponderea cumpărătorilor în numărul total de vizitatori) s-a majorat cu 23,8% față de anul precedent.

Creșterea volumului de cumpărături și a ratei de conversie indică faptul că strategia companiei de a îmbunătăți mixul de chiriași și de a implementa în mod susținut acțiuni de marketing în cadrul centrului a condus la atragerea unui număr mai mare de cumpărători.

În fiecare lună, Fashion House Outlet Centre București organizează acțiuni de  tip Extra Value (oferirea unui discount suplimentar față de prețul de outlet), cum ar fi Super Outlet Shopping Days, ofertele de tip 1+1 și weekend-urile cu reduceri de 50% la toate produsele achiziționate.

Pe lângă acestea, zilele cu reduceri suplimentare (Extra Discounts Days) s-au dovedit a fi o metodă utila pentru a atrage cumpărători și a spori vânzările în afara evenimentelor promoționale mari. În consecință, procentul clienților care vizitează outlet-ul cel puțin o dată pe lună s-a dublat față de 2009.


Având o suprafață totală de 16,000 m.p., Fashion House Outlet Centre București găzduiește un număr vast de retaileri locali și internaționali de top, printre care se numără: Puma, Adidas, US Polo, Champion, Stefanel, Collective, Otter, Mango, Tom Tailor, Benvenuti, Il Passo, Ecco, Santa Barbara, Camel Active, Reebok, Diesel, Lee Cooper, Guess, Mustang Jeans, Napoleoni, TED’s Coffee, Lacoste & Gant și mulți alții.

Cu reduceri permanente cuprinse între 30% și 70% la toate articolele de modă, Fashion House Outlet Centre București completează oferta West Park Retail.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Ultima ora
Marti, 28 Iunie 2016, 23:19
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter