- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Real Estate

Vitantis Shopping Center prevede o scadere de 25% a traficului, dupa deschiderea concurentului Sun Plaza

09 Feb, 12:46 • Redactia DailyBusiness
Deschiderea Sun Plaza "baga spaima in vecini", reprezentantii centrului comercial Vitantis Shopping Center estimand o scadere de 25% a traficului, in prima luna si jumatate de la deschiderea mall-ului din Berceni.
Vitantis Shopping Center prevede o scadere de 25% a traficului, dupa deschiderea concurentului Sun Plaza

Vlad Dragoescu, managerul companiei Equest, proprietarul centrului comercial Vitantis, considera ca strategia pe 2010 a centrului trebuie sa tina cont de aparitia unui nou competitor in zona, Sun Plaza.

„Tinand cont de experienta avuta cu Grand Arena, probabil ca in prima luna si jumatate traficul va scadea cu aproximativ 20-25% dar suntem pregatiti sa contracaram acest fenomen si sa ne redobandim clientii”, a spus Dragoescu.

El a adaugat ca dupa ce va trece „perioada curiozitatii deschiderii unui nou mall in Bucuresti, lucrurile vor reintra in normal”.

Mall-ul Sun Plaza din Berceni urmeaza sa fie deschis pe 25 februarie, conform celor mai recente informatii. Proprietarii mall-ului se asteapta la un trafic de vizitatori de 15 milioane pe an.

Vitantis Shopping Center a alocat pentru bugetul de marketing pe 2010 suma de 1 mil. euro, ce include parteneriatele media, inclusiv cele obtinute prin barter, evenimentele si alte campanii de promovare a centrului.

La aceste sume se adauga inca 300.000 euro, ce vor reprezenta investitia in modificarea organizarii interioare a parcarii si schimbarea sistemelor de gestiune trafic prezente pe strada Vitan-Barzesti pentru a fluidiza atat accesul in parcul comercial cat si traficul din zona.

In 2009, Vitantis Shopping Center a inregistrat pentru luna decembrie o crestere de 35% a vanzarilor fata de lunile precedente, observandu-se o stagnare fata de luna decembrie a anului 2008.

„Pentru a intelege aceasta stagnare trebuie luata in considerare perioada de criza resimtita si de publicul nostru, dar si conditiile meteorologice care nu au fost deloc prielnice, multi potentiali clienti preferand sa-si petreaca aceasta perioada acasa si nu la cumparaturi”, a explicat Vlad Dragoescu.

La cresterea traficului si a vanzarilor si-au adus aportul si magazinele nou venite in anul 2009: Samsonite, Vet Pedia, Sapori by Cici, Outlet, Fox si House of Art.

In legatura cu plecarea Lee Cooper, Vlad Dragoescu a precizat ca in prezent poarta discutii cu cativa potentiali inlocuitori pentru Lee Cooper. „Speram ca in cel mai scurt timp sa definitivam tratativele si sa luam decizia cea mai buna pentru completarea magazinelor din Vitantis Shopping Center si optimizarea mixului de chiriasi”, a adaugat acesta.

Equest Investments SRL cu sediul in Bucuresti este o sucursala a Equest Capital Limited, responsabila cu finantarea si supravegherea investitiilor, in special in Romania.

Equest Parteners, cu sediul in Londra, este o companie de management si consultanta in investitii, specializata pe pietele emergente si, cu precadere, pe economiile in crestere din sud-estul Europei.