TURISM

Afacerile agentiei Paralela 45 au crescut cu 20% in S1, la 20 mil. euro

14 august 2008, ora 00:01, autor(i): Ileana Ionescu 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Antalya este una din cele mai bune destinatii vandute in acest an de Paralela 45
Antalya este una din cele mai bune destinatii vandute in acest an de Paralela 45
Agentia de turism Paralela 45 a inregistrat in primele 6 luni ale acestui an o cifra de afaceri de 20 mil. euro, in crestere cu circa 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut, a declarat pentru DailyBusiness.ro Alin Burcea, directorul agentiei.
"Ne incadram in targetul propus la inceputul anului, de 40-42 milioane euro", a precizat Burcea.

Cele mai bine vandute destinatii din portofoliul agentiei, de la inceputul anului si pana in prezent sunt Antalya, Portugalia, Creta, Rhodos si Ibiza.

"Acesta este un an foarte bun pe extern", a mai spus Burcea.



Pachetele turistice de business reprezinta circa 20-30% din cifra de afaceri anuala a companiei.

Agentia Paralela 45 a fost infiintata de catre Alin Burcea in anul 1990.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 26 Octombrie 2021, 23:04
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter