TURISM

Bucurestiul, destinatie de city break pentru 3.600 de turisti israelieni. Ce vor sa vada?

21 martie 2014, ora 15:43 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
bucuresticentru.jpg
In perioada mai – august 2014, Meshek Wings Tours Ltd, unul dintre primii 10 touroperatori din Israel, va aduce circa 3.600 de turisti israelieni in Bucuresti, pentru programe tip city break. 

Meshek Wings organizeaza un zbor charter saptamanal cu turisti israelieni, in fiecare marti, pentru sejururi la munte, plus alt zbor saptamanal pentru litoralul romanesc.
Toate aceste zboruri, realizate in sistem charter, vor fi operate de catre compania Blue Air.

Pana nu cu mult timp in urma am promovat Romania prin propriile forte. Dar va dati seama ce impact mare ar fi si cati turisti israelieni ar veni in Romania daca s-a realiza o promovare prin bugetul de stat?”, subliniaza Adrian Boico, ghid si consultant Meshek, cu o experienta de 40 de ani in turism, nascut in Romania.

Sa nu uitam ca, in cazul unui city break, pe langa hotel, castiga si restaurantele. Apoi, oamenii au cel putin o zi libera, merg la shopping, in mall-uri. Un turist cheltuie in medie o suta de euro pe zi in cazul programelor tip city break, iar durata medie a unui astfel de program este de 3 zile. In cazul nostru, putem discuta, pentru perioada mai – august, de un rulaj de peste 1 milion de euro. Plus ca aceste pachete city break ofera si optiunea unei excursii pe Valea Prahovei. Pana in prezent, israelienii veneau in Bucuresti in special pentru cazinouri, deci reprezentau un alt segment. Bucurestiul este, de multe ori, o destinatie de pornire. Chiar daca oamenii nu au ales tururi organizate, sunt asteptati de ghizii nostri in hoteluri si pot opta pentru astfel de excursii”, sustine Meidan Butnaru, director comercial Meshek Wings Tours Ltd.

Desi este nascut in Israel, este un bun vorbitor al limbii romane, fiind crescut intr-o familie de israelieni de origine romana.

Topul atractiilor din Bucuresti pentru turistii israelieni:



1. Centrul istoric. Este plin de viata, reda atmosfera Micului Paris.
2. Parcul Herastrau. Turistii israelieni sunt fascinati de acest parc, tinand cont ca nu au, in tara lor, spatii verzi si lacuri pe suprafete intinse.
3. Serile de folclor (restaurante gen Pescarus, City Grill, Restaurantul Voievodal etc.). Aceste restaurante au oferit si preturi atractive, deoarece au inteles ca turistii de leisure nu cheltuiesc la fel de mult precum turistii de afaceri.
4. Shopping. Atrag in mod special mall-urile, precum AFI Palace, Promenada etc.

In ultimele saptamani, in Israel au aparut o serie de articole pozitive care prezinta Romania drept o destinatie atractiva.

Bucurestiul nu are multi turisti in weekend. Capitala mai are multe de facut. Sunt multe hoteluri cu servicii foarte bune, unde hotelierii inteleg ca trebuie sa ofere preturi mai mici pentru weekend, pentru pachetele tip city break. Acum este momentul propice, mai ales ca in ultimele saptamani au aparut o serie de articole pozitive care prezinta Romania drept o destinatie atractiva. In prezent, avem zboruri foarte multe intre Israel si Romania, cu El Al, Tarom, WizzAir si Blue Air. Romania are parte, in sfarsit, de un lobby bun in Israel, care trebuie sprijinit”, adauga Meidan Butnaru.

Referitor la targul de turism de la Tel Aviv, care s-a desfasurat luna trecuta, reprezentantii Meshek Wings considera ca Romania a avut o participare foarte dinamica.

In ceea ce priveste preferintele turistilor israelieni pentru destinatia Romania, tinerii prefera statiunea Mamaia si Bucurestiul, datorita oportunitatilor de distractie (in special cluburi), familiile/cuplurile prefera tururile organizate si city break-urile, iar seniorii vor circuite si sejururi munte.

Turistii israelieni aleg destinatia ori cu 1-2 luni inainte (precum sindicalistii), ori last minute (in general individualii). Promovarea unei tari trebuie sa fie puternica, pentru a influenta sindicalistul.

Meshek Wings estimeaza, in acest an, datorita introducerii programelor tip city break, dublarea numarului de turisti din Israel, fata de anul trecut, la circa 7.000. Numai pe city break-uri sunt 3.600 de turisti, iar pentru Mamaia, 2.800. Zborurile pe Constanta sunt operate in perioada iunie – septembrie, cu avioane ale Blue Air cu 160 de locuri.

Turistii israelieni prefera, in Mamaia, hotelurile Bavaria Blue, Phoenicia Luxury Resort, Golden Tulip, Minerva Family Club, iar tinerii opteaza de hoteluri de doua stele, gen National, in functie de buget.

Partenerul pentru litoralul romanesc al Meshek Wings este touroperatorul Mareea.

Am adus turisti israelieni in Romania incepand cu 2009. Nu ne-am ocupat de oameni de afaceri, de pasionati de cazinouri, ci am adus turisti interesati de destinatia turistica Romania. Ca sa putem risca sa mai operam chartere trebuia sa descoperim o portita din partea autoritatilor. De cateva luni, lucrurile s-au schimbat. La conducerea Autoritatii Nationale pentru Turism se afla acum o echipa tanara, care ne sprijina. Trebuie sa se inteleaga ca nu este suficient sa aduci un zbor, este nevoie de promovare care sa sustina fluxul turistic. Daca noi vom esua, de exemplu, o alta firma din Israel nu va mai intra pe piata romaneasca cu produse similare cel putin cinci ani, deoarece vor considera ca produsul nu merge, ca destinatia nu e buna”, spune Meidan Butnaru.

Israelul este o piata foarte importanta pentru Romania. In Israel locuiesc 800.000 de vorbitori de limba romana, daca punem la socoteala atat evreii nascuti in Romania, cat si urmasii lor, care invata limba romana in familie.

Sunt foarte multi turisti israelieni care aleg destinatii de litoral apropiate de Romania, iar un castigator al ultimilor ani este Bulgaria. De asemenea, multi israelieni aleg Grecia. In prezent, israelienii cauta o destinatie noua de leisure. Ei sunt foarte multumiti de Bulgaria, dar ar putea fi multumit si de Mamaia. Sunt atrasi de posibilitatile de distractie, iar Mamaia este, din acest punct de vedere, mai animata decat Varna (Bulgaria).

Citeste si Ce este turismul alternativ si cum poate el schimba imaginea Romaniei in strainatate (Foto) 
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 22 Martie 2019, 23:06
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter