TURISM, LIFESTYLE

Bucurestiul va avea un brand propriu si va fi promovat in strainatate pentru discoteci si cluburi

20 septembrie 2012, ora 10:07 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
club.jpg
Bucurestiul va fi promovat in strainatate, incepand din luna noiembrie, ca o destinatie pentru iubitorii de distractie in cluburi, dar si pentru obiectivele culturale, si va avea un brand propriu, a declarat agentiei Mediafax Cristian Barhalescu, secretar de stat in MDRT.

"Impreuna cu asociatiile profesionale si cu Primaria Bucurestiului trebuie ca in perioada urmatoare sa activam o asociatie de promovare a Capitalei. Ea este deja infiintata, dar in acest moment nu este activa. Ne propunem o mai buna capacitare a hotelurilor, pentru a creste numarul de turisti care vin sa cheltuiasca bani si pentru a atrage pe weekend, in excursii de tip city break. Vrem sa promovam atat obiectivele culturale, dar si cluburile din Bucuresti, adica turismul de distractie", a spus Barhalescu.

Cluburile din Bucuresti vor fi promovate in tari precum Marea Britanie, Germania, Franta, Italia, Spania, Ungaria si Polonia, potrivit sursei citate.

Pentru cluburi, segmentul tinta vor fi tinerii, iar pentru turismul cultural persoanele de varsta a doua.



"Avantajele noastre ca destinatie de distractie sunt ca in Romania cluburile sunt deschise pana dimineata la ora 5-6-7, iar in interiorul lor este permis consumul de bauturi alcoolice pana dimineata, lucru care este interzis in alte state" a mai spus oficialul MDRT.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 28 Ianuarie 2022, 10:55
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter