TURISM

Cati bani cheltuie operatorii turistici pentru promovarea online

31 martie 2011, ora 14:12 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Operatorii din turism au alocat, in medie, la nivel global, bugete intre 60.000 si 80.000 de dolari in 2010 pentru promovarea online, se arata intr-un studiu al Universitatii Cornell.
Potrivit raportului, metodele preferate de promovare online sunt Facebook, Twitter si Youtube.

Bugetul mediu pentru promovarea unitatilor de cazare s-a ridicat la 60.000 de dolari in 2010, iar cel pentru promovarea destinatiilor turistice a ajuns la 80.000 de dolari, insa bugetele au variat foarte mult, de la mai putin de 10.000 de dolari pana la peste 1 milion de dolari.

Studiul arata ca doua treimi dintre firmele respondente au avut o strategie pentru social media si persoane angajate pentru implementarea ei, insa doar jumatate dintre companii ofereau clientilor posibilitatea de a plati online.



Aproximativ 80% dintre operatori si-au creat singuri campaniile de promovare sociala, insa domeniile precum optimizarea pentru motoare de cautare au fost externalizate.

Studiul a fost realizat de Universitatea Cornell pe un esantion de 426 de persoane cu functii de conducere in operatori de unitati de cazare sau destinatii turistice.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 08 August 2022, 00:34
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter