TURISM, NEW MEDIA

Christian Tour vrea sa intre in online. Ce concurent i-ar putea pune piedica

14 august 2014, ora 13:40, autor(i): Madalina Pana   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
christian.jpg
Christian Tour, al doilea cel mai mare jucator din piata agentiilor de turism, vrea sa isi lanseze o agentie exclusiv online, dupa modelul vola.ro. Cel putin asa reiese dintr-o cerere depusa la OSIM.

Compania Christian '76 Tour SRL a depus recent o cerere la Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM) in vederea inregistrarii brandului vuelo.ro.

Acesta seamana cu cel utilizat de vola.ro, desemnata mai multi ani la rand dreptcea mai dinamica companie romaneasca din domeniul tehnologiei, conform unui clasament alcatuit de compania de consultanta Deloitte.
sursa: OSIM
sursa: OSIM

Christian Tour, a doua agentie de turism din Romania dupa cifra de afaceri, vrea sa inregistreze noul brand pentru clasele de produse si/sau servicii 39, 41 si 43.

Acestea prevad activitati de transport, organizare de calatorii (39), educatie, instruire, divertisment, activitati sportive si culturale (41) precum si servicii de alimentatie publica si servicii de cazare temporara (43), potrivit datelor OSIM.

Ramane de vazut daca cei de la vola.ro se vor sesiza si vor incerca sa "ucida" din fasa proiectul companiei care vrea sa le faca concurenta pe zona lor de online.

Si asta mai ales ca "vola.ro" este un brand inregistrat la OSIM inca de acum doi ani, iar "vola.ro click compara zboara" inca de acum 6-7 ani.

De asemenea, un site cu nume similar, vuelo.net, exista in Mexic, acesta promovand sporturi extreme precum saritul cu parapanta.



Perfect Tour si Christian Tour au devenit cele mai mari agentii din Romania, cu afaceri de 206 milioane de lei, respectiv 195 milioane de lei anul trecut, dupa ce in ultimii zece ani topul a fost condus de Happy Tour, care a coborat acum pe locul 3 si a ajuns ca in ultimii doi ani sa aiba pierderi.

Christian Tour a incheiat anul trecutcu o cifra de afaceri mai mare de 45 milioane de euro, cu 30% mai mult decat in 2012.

Profitul a fost de 3 milioane de lei, cu o crestere tot de 30%. Schimbarile de anul trecut implementate de agentie au inclus zboruri charter din Timisoara, Iasi si Cluj, iar pentru acest an va fi inclus si Bacaul.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Gheorghe Mircea a spus:
18/08/2014 08:31
Cea mai mare dezamagire am avot-o cand am cumparat o excursie de 3 zile de la acasata agentie, la Istanbul! Cazare infecta, ghid hot si mincinos (Alexandru Constantinescu) care era mai preocupat sa ne conduca in locurile unde avea aranjamente. Asa ca ne-am delimitat de acesta si serviciile lui. Hotelul in care ni s-a asiguta cazarea era de fapt un HOSTEL mizerabil, in care toata lumea se auzea cu toata lumea, iar camerele erau murdare, asternuturi folosite, si aerisirea de la baie dadea in holurile hostelului! Cand am sunat la agentie, ni s-a spus ca asta am cumparat si asta avem! Deci, asta au data si ne-au pierdut de client! FOR EVER! Asa ca, va recomand ca inainte de a mai scrie un articol despre o societate, sa mai verificati credibilitatea acesteia. Acum poate sa faca si pe "dracul in patru" ca nu ne mai prinde prin preajma lor!
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 25 August 2019, 08:45
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter