TURISM

Cum au intampinat clientii Wizz Air noua politica a bagajelor

06 august 2012, ora 18:12 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
wizz_air2.jpg
Compania aeriana low-cost Wizz Air a implementat de la 1 august perioada de proba a noii politici a bagajelor pe zborurile dintre Katowice (Polonia) si Londra Luton (Marea Britanie). Perioada de proba continua timp de o luna, sau pana in momentul in care rezultatele vor fi concludente, dar feedback-ul initial este deja promitator, spun reprezentantii companiei.

Printre pasagerii care au rezervat bilete dupa anuntul din 9 iulie, 10% au achitat online pe wizzair.com tariful de 10 euro pentru bagajul de cabina mai mare.

Un numar mai mic de pasageri au ajuns la aeroport fara sa fi platit tariful pentru bagajul de cabina mai mare, fiind nevoiti sa achite pe loc un cost mai mare.

Cei care au achitat optiunea de bagaj de cabina mai mare au beneficiat de imbarcare prioritara, in fata pasagerilor cu bagaje mici si nu au intampinat probleme in depozitarea bagajelor in compartimentele de deasupra scaunelor.



De la data inceperii acestei perioade de proba, 1 august, nu a fost raportata nici o intarziere ca urmare a descarcarii bagajelor de cabina in exces.

Trendul dominant demonstreaza faptul ca pasagerii prefera sa calatoreasca cu bagaje putine si sa aduca la bord bagajele mici acceptate gratuit, lucru ce conduce la economii si la consum mai mic de combustibil.

áôRecomandam in continuare pasagerilor sa achite online tariful de 10 euro pentru bagajul de cabina mai mare, intrucat suntem stricti in mentinerea tarifului crescut din aeroport in cazul in care bagajul nu indeplineste dimensiunile standard. Avand in vedere feedback-ul pozitiv primit in prima zi a perioadei de proba, am inceput sa luam in considerare implementarea acestei politici pe intreaga reteaö, a declaratá Daniel De Carvalho, corporate communications manager, Wizz Air.

Wizz Air a anuntat anterior ca incepand cu 1 august 2012 va incepe testarea unei noi politici a bagajelor de cabina pentru a mari performantele de punctualitate din timpul procedurilor de imbarcare.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 28 Ianuarie 2022, 11:25
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter