"Europe is younger in Bucharest" ("Europa este mai tanara la Bucuresti")
este fraza care rezuma pozitionarea turistica a Bucurestiului, propusa
de consultantul contractat de Ministerul Turismului pentru realizarea
planului de marketing turistic pentru Bucuresti.
Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a organizat luni o consultare la nivelul capitalei cu privire la proiectul planului de marketing turistic al Capitalei. La intalnire au participat reprezentanti ai industriei de turism, ai institutiilor si organizatiilor cu responabilitati in domeniu, din Bucuresti.
Conform analizei prezentate de catre consultant, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break, care inglobeaza si alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente.
"Specialistii sustin ca promovarea capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. In opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive", se arata intr-un comunicat al MDRT.
Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de intretinere.
TURISM
"Europe is younger in Bucharest", sloganul turistic al Capitalei
09 august 2011, ora 09:23 | 1 comentariu publicat
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (1 comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Lucian
a spus:
09/08/2011 13:35
Planurile suna bine, sa le vedem duse la indeplinire! Oare MDRT va reusi sa impuna aceste planuri in cei 2-3 ani de mandat pe care ii mai are? Oricum, cand se va schimba guvernul, se va face si "repozitionarea Bucurestiului pe piata turistica", ca deh, e la moda sa schimbam tot ce au facut cei de dinainte!
Materialele zilei din TURISM
12 mai 2022, ora 16:28 in Turism |
63 vizualizari |
0 comentarii
12 aprilie 2022, ora 15:44 in |
71 vizualizari |
0 comentarii
21 decembrie 2021, ora 18:41 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
14 septembrie 2021, ora 15:12 in |
114 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Israelul va oferi 60 euro / pasager pentru companiile aeriene care vor opera zboruri către Eilat
- Pandemia a impulsionat turismul romanesc. Crestere cu 60% a volumului de rezervari hoteliere fata de 2020
- Secretat de stat: Israelul a avut cea mai spectaculoasă creştere în numărul de sosiri în țara noastră din ultimii ani
- Romania in top 5 AirBNB al celor mai cautate destinatii turistice pentru 2020
- Autovit.ro: 2019 va fi cel mai bun an pentru piata de autoturisme noi, dupa varful din 2009
Ultima ora