TURISM

"Europe is younger in Bucharest", sloganul turistic al Capitalei

09 august 2011, ora 09:23   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
poza.jpg
"Europe is younger in Bucharest" ("Europa este mai tanara la Bucuresti") este fraza care rezuma pozitionarea turistica a Bucurestiului, propusa de consultantul contractat de Ministerul Turismului pentru realizarea planului de marketing turistic pentru Bucuresti.

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a organizat luni o consultare la nivelul capitalei cu privire la proiectul planului de marketing turistic al Capitalei. La intalnire au participat reprezentanti ai industriei de turism, ai institutiilor si organizatiilor cu responabilitati in domeniu, din Bucuresti.

Conform analizei prezentate de catre consultant, dezvoltarea turistica a Bucurestiului trebuie centrata pe turismul de business si pe turismul de tip city-break, care inglobeaza si alte produse turistice, precum turismul cultural sau turismul generat de evenimente.

"Specialistii sustin ca promovarea capitalei trebuie abordata si din perspectiva viitorului orasului, nu doar din cea a trecutului. In opinia lor, Bucurestiul trebuie sa se recomande ca un oras dinamic, in plina dezvoltare, diferit de alte capitale, care propune din ce in ce mai multe evenimente culturale, artistice si sportive", se arata intr-un comunicat al MDRT.



Principalele categorii de public stabilite pentru Bucuresti ca destinatie turistica sunt oamenii de afaceri, tinerii, turistii city-break, precum consumatorii de turism medical sau de intretinere.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Lucian a spus:
09/08/2011 13:35
Planurile suna bine, sa le vedem duse la indeplinire! Oare MDRT va reusi sa impuna aceste planuri in cei 2-3 ani de mandat pe care ii mai are? Oricum, cand se va schimba guvernul, se va face si "repozitionarea Bucurestiului pe piata turistica", ca deh, e la moda sa schimbam tot ce au facut cei de dinainte!
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 20 Mai 2022, 19:35
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter