- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Eximtur investeste 15.000 euro intr-o campanie pe canale social media

24 Sep, 12:16 • emanuel.ceciu
Agentia de turism Eximtur a lansat la mijlocul lunii septembrie o campanie online pe canale social media - blog-uri, Twitter, Facebook - in care a investit circa 15.000 pe euro. Principalul scop al campaniei este consolidarea brandului agentiei pe Internet.
Eximtur investeste 15.000 euro intr-o campanie pe canale social media

SkiFun, brand al Eximtur, propune blogerilor modificarea background-ului paginilor personale, in incercarea companiei clujene de a realiza o cat mai mare expunere „prin dialog intre brand si consumator”. „Strategia de promovare pentru campania SkiFun a fost conceputa de Ad(d)Veritas, care a propus integrarea in strategia de promovare si social media. Prin Facebook, Twitter, Status Pimp, bloguri, se pot targeta potentiali consumatori mult mai bine, dupa arii de interes, zona geografica”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Ciprian Pasca, director general Ad(d)Veritas.

„Prin social media, demonstrezi consumatorilor ca te implici, ca le oferi ceva inainte de a avea pretentia de a cere ceva, castigand credibilitatea necesara pentru ca acestia sa iti acorde atentie”, a adaugat acesta.

Campania se va desfasura pana pe data de 25 octombrie. Pana in prezent, pentru marele premiu s-au inscris in concurs peste 1580 de participanti.

Premiile puse in joc si costurile de programare a site-ului au o valoare de 10.000 euro, campania de promovare avand un buget fix de 5.000 euro.

„Eximtur a anuntat inca de la inceputul anului 2009 ca va directiona cea mai mare parte a bugetului de comunicare catre online. Prin aceasta campanie, isi promoveaza on line brandul Eximtur. Alt obiective secundare au fost acelea de a promova ofertele de ski ale operatorului si de a dezvolta baza de date a potentialilor consumatori pentru campaniile de direct mailing. Peste 50% dintre cei inregistrati in concurs si-au dat acceptul pentru a fi informati despre ofertele Eximtur”, mai spune Ciprian Pasca.

Acesta estimeaza ca peste 100.000 de persoane vor afla in mod direct informatii despre Eximtur prin aceasta campanie online turistica, despre care spune ca este prima de acest fel.

Agentia Eximtur a realizat un profit net de circa 2 mil. lei (circa 550.000 euro) in 2008, in crestere cu aproximativ 150% fata de 2007, cand profitabilitatea a atins 780.000 lei (circa 230.000 euro).

Afacerile Eximtur au fost de peste 148 mil. lei (aproximativ 40 mil. euro), in crestere cu 25% fata de 2007.

Liderul pietei este Happy Tour, care a generat in 2008 venituri de 50 mil. euro, in crestere cu 7% fata de anul precedent. Profitul net al Happy Tour a fost de 2 mil. euro, in evolutie cu 25% fata de 2007.