TURISM

Google ne invata cum sa promovam si sa vindem Romania pe Internet

09 martie 2010, ora 13:19   | 2 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
romania.medie.jpg
Reprezentantii companiei Google vor sustine un seminar intitulat "Google si Turismul: Provocarea publicitatii si vanzarilor in mediul online", care va fi organizat pe 18 martie, la Palatul Parlamentului, in cadrul targului de turism "Holiday Market", potrivit reprezentantilor ANAT.
Corina Martin, presedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism din Romania (ANAT), a declarat ca seminarul este organizat de ANAT in parteneriat cu Google Irlanda. In cadrul seminarului vor fi dezbatute cele mai bune modalitati de a promova si de a distribui prin Internet ofertele turistice, potrivit Mediafax.

"Este pentru prima oara cand exista un seminar Google in Romania, dedicat promovarii online a turismului romanesc", a spus Corina Martin.

Ea a precizat ca seminarul va fi sustinut de trei reprezentanti ai companiei Google: Carmel Doherty, AdWords Manager Emerging Markets, EMEA Google Irlanda, Dublin, Steffen Ehrhardt, Product Specialist & Project Manager Emerging Markets Google, Germania, si Iulia Mihailescu, Account Manager Emerging Markets EMEA Google Irlanda, Dublin.



Seminarul va fi organizat la Sala "Nicolae Balcescu" din Palatul Parlamentului, in cadrul Targului International de Turism "Holiday Market", organizat de ANAT in perioada 18 - 21 martie, la Palatul Parlamentului din Capitala.

Pe langa seminarul Google, mai sunt prevazute, pe durata targului, conferinte si seminarii pe teme legate de industria turismului.

Compania americana Google Inc. a fost fondata in 1998 si administreaza cel mai mare motor de cautare online din lume.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
10/03/2010 10:01
In tara mea, am dat o lege, ca in 48 de ore, toata infrastuctura din turism, sa-si faca o adresa obligatorie de @gmail.com, cu o anumita codificare care sa usureze activitatea unor call centere viitoare.
Caracterele numerice sunt mai usor de comunicat telefonic( "o", one, two, three, for, five, six, seven, eight, nine ) , deci am renuntat la denumirile unitatilor si le-am codificat, de ex. [email protected] sau [email protected]
Va las imaginatia sa lucreze, pentru (MM)Maramuresh, (R)rural, 2 margarine, 001 = Pensiunea LaBabaSurda sau (BV )Brasov, (City)Urban, 3 stele, 002 - Hotel LaGri.
E simplu sa iti creezi un sindicat , sa ai acces la informatii sau la un newsletter daca exista o comunitate de interese pe @gmail.com, cum ar fi, am vazut undeva pe Google, Romanian Hospitality Infrastructure.
Unitatile vor fi usor promovate cu utilitatile Google.
In curand turistii vor avea acces la o noua platforma de planificare a calatoriilor, tot pe Google.
Exista platforma GoogleMaps de identificare a opririlor pentru masa si innoptare.
In schimb, in tara mea, m-am lovit de o problema, multi nu aveau acces la internet, sau daca aveau o adresa de e-mail, contul era tot timpul blocat de capacitatea scazuta a memoriei pentru extensiile [email protected] .
Am inceput sa sun la hoteluri, dar au raspuns foarte greu chiar oamenii din frontdesk , in 50% din cazuri nu stiau adresa de e-mail, care era la patron, "inchisa in seif ".
La pensiuni, am nimerit in jurul amiezii, bunicutzele, care nu prea auzeau, si care chemau un nepot, iar in final aparea si proprietara.
Am inteles ca Google e departe de multi, chiar de unii care au adresa de web personala, si nu mai doresc nimic in plus.
Dar eu am gandit PENTRU COMUNITATE mai departe si am creat pentru zonele care nu au internet individual, call center-uri rurale, in Primarii, cu functionare 8 - 22 sau in Oficiile Postale.
Pensiunile din zona, din taxele locale ( taxa hoteliera ), suporta un fotograf cu cunostiinte de calculator.
Am creat o baza de date, fotografii digitale si text in format Word., cu atractiile zonei, cu pensiunile, cu toate anotimpurile, la care sa aiba acces gratuit, toti cei din online care promoveaza TARA.
Pentru ca e foarte ieftin am inclus si un serviciu de comunicatii SMS care sa arate disponibilitatea zilnica a unitatilor. Chiar din camp, de la lucrul fanului, se poate trimit un mesaj sms cu 0.05 euro, la call center, "Doua camere libere azi [email protected]".
Turistii au inceput sa vada si sa-si planifice calatorii in tara mea salbatica.
Incredibil,...am vazut...potop de englezi, americani, australieni cu Androidul in mana, calare pe o bicicleta sau cu masina inchiriata, relaxati, vizitau tzara.
Am reusit !

Ah, ce vis ciudat am avut, ce sonerie ciudata are si telefonul asta...hmm sa fie ce migrena am,...sa-mi fac o cafea si sa plec sa-mi caut un job. Poate azi am o sansa.

Visul de mai sus este proprietatea intelectuala a celui care l-a visat si nu poate fi utilizat in alte tari, fara acordul meu.
 
Rasina Eugen a spus:
10/03/2010 10:04
Prin blogul personal al d-lui Mariott Bill, CEO si Chairman al marelui lant hotelier cu acelasi nume, ieri, se anunta o veste extraordinara pentru S.U.A., semnarea TPA de catre Presedintele Barack Obama.
Este prima data in istorie cand se aloca un buget pentru promovarea turistica a Statelor Unite ale Americii, prin Travel Promotion Act.
Se doreste o imbunatatire a afluxului de turisti si din acest articol trebuie inteles ca miscarea turistica a scazut dramatic.
Fara o strategie clara si unitara in promovare, fara crearea unui "pachet de promovare romanesc competitiv bazat pe resursele existente", in situatia unor fonduri diminuate de criza si in contextul modificarii comportamentale a natiunilor care calatoresc in mod traditional, sansele turismului romanesc pot fi foarte scazute in 2010 si viitor.
De aceea recomand interventia celor care au parghiile necesare, la nivel de stat, pentru a comunica infrastructurii sa conlucreze chiar in regim impus, la crearea unei baze de date nationale, profesioniste si agreata de facilitatile puse la dispozitie, gratuit, de Google.
Termenul de realizare al bazei de date nationale ar putea fi de o saptamana, pentru a fi prezentata la Targul de Turism ANAT, din Bucuresti, in 18 martie 2010 la seminarul Google
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 21 Ianuarie 2022, 13:39
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter