TURISM, CARIERE

Lufthansa Group numeste un nou director comercial in Romania

02 aprilie 2019, ora 13:19 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Aeronava Lufthansa.jpg
Lufthansa Group numește un nou director comercial pentru România și Moldova. Bazat la București, Zlatko Zlatic va coordona operațiunile comerciale și de vânzări ale companiilor aeriene din cadrul Lufthansa Group din România și Moldova.

Zlatko Zlatic (52 ani) contribuie la noua sa poziție cu vaste cunoștințe în domeniu acumulate printr-o experiență îndelungată de management în cadrul companiilor aeriene. De profesie economist, Zlatic și-a început cariera la Lufthansa Group în anul 2001, în funcția de Key Account Manager la Lufthansa Cargo.

După doi ani de activitate în calitate de Director Comercial la Frankfurt, acesta a obținut cunoștințele practice despre formarea profesională lucrând cu celelalte departamente. Din postura de director general de vânzări în Ho Chi Minh City (Vietnam) din anul 2007 până în 2009, iar apoi în Algier în perioada 2010-2015,  Zlatic a dobândit o experiență solidă în activitatea comercială de zboruri pentru pasageri. Înainte de a se reloca la București, acesta a coordonat operațiunile Lufthansa în Abuja (Nigeria).    

Lufthansa Group numeste un nou director comercial in Romania
Lufthansa Group numeste un nou director comercial in Romania
Zlatko Zlatic va prelua poziția ocupată anterior de Antonio Tassone, care devine Director Regional pentru Egipt și Africa de Nord în cadrul Lufthansa Cargo AG.  



Lufthansa Group oferă în prezent peste 180 de zboruri săptămânale din România către cele patru centre din Europa; Eurowings oferă zboruri din București către Düsseldorf, Austrian Airlines operează pe rutele Sibiu, Iași și București până la Viena. Swiss are o conexiune de zbor de la București la Zürich iar Lufthansa oferă zboruri din Cluj, Sibiu, București și Timișoara spre Munchen și Frankfurt.  

Lufthansa Group este cel mai mare grup aviatic din lume după venituri, precum și lider de piață în industria aviației din Europa. Lufthansa Group este organizată în trei zone strategice: linii aeriene de tip linie, ce se concentrează pe rețeaua de destinații, companii aeriene axate pe transportul de tip point-to-point și companii de servicii.

Companiile de linie ale grupului, mărcile premium Lufthansa, SWISS și Austrian Airlines, deservesc rețeaua de destinații prin Frankfurt, Munchen, Zurich și Viena.

Eurowings deservește rute continentale și intercontinentale pentru piața în creștere a serviciilor turistice. Brussels Airlines oferă, de asemenea, în principal, zboruri de tip point-to-point.  

Liniile aeriene parte din Lufthansa Group deservesc 343 de destinații în 103 țări, prin 13.267 zboruri săptămânale în orarul de vară 2019. Flota actuală cuprinde 763 aeronave (la finalul lunii februarie 2019) iar grupul va continua să introducă aeronave noi până în anul 2025. În anul 2018, Lufthansa Group avea aproximativ 135.000 angajați, a primit la bord 142 milioane de pasageri și a generat vânzări de aproximativ 35,8 miliarde Euro.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 17 Noiembrie 2019, 08:10
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter