- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Wizz Air: 90% dintre pasageri vor utiliza serviciul de check-in online

09 Mar, 14:42 • Redactia DailyBusiness
Compania aeriana low-cost WizzAir a lansat recent serviciul de check-in online, estimand ca 90% dintre pasageri il vor utiliza, fiind valabil pentru toate cele 3 baze operationale: Bucuresti, Cluj-Napoca si Timisoara, precum si din Targu Mures, a anuntat marti societatea.
Wizz Air: 90% dintre pasageri vor utiliza serviciul de check-in online

Noul serviciu este introdus treptat pentru toate aeroporturile de unde opereaza Wizz Air si va fi disponibil in intreaga retea a companiei pana la 1 aprilie 2010.

„Din ce in ce mai multi pasageri aleg sa efectueze check-in-ul de la propriul calculator, economisind astfel timpul petrecut la aeroport pentru aceasta procedura. Odata ce vom lansa acest serviciu in toate aeroporturile, estimam ca 90% dintre pasageri vor realiza check-in-ul online”, a declarat Gyorgy Abran, chief commercial officer Wizz Air.

Pasagerii pot utiliza serviciul accesand site-ul companiei.

Ca parte din angajamentul companiei de a reduce costurile, Wizz Air va introduce o taxa pentru check-in la aeroport incepand cu 1 aprilie 2010. Daca se va opta pentru check-in la aeroport in momentul rezervarii taxa va fi de 21 lei, iar daca se va opta pentru check-in direct la aeroport, in ziua plecarii, se va achita o taxa de 42 lei.

Serviciul de check-in online va fi gratuit.

Wizz Air a transportat peste 7,8 milioane de pasageri in 2009, 1,65 milioane dintre acestia calatorind pe rutele din Romania. Flota companiei este compusa in prezent din 28 de aeronave Airbus A320, ce opereaza de la 11 baze din Polonia, Ungaria, Bulgaria, Romania, Ucraina si Cehia.