Adriana Macsut: Etica in afaceri: Companii

Despre Brandingul Personal

10 octombrie 2013, ora 00:00 | 75 afisari | in Companii
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn

Exista brandingul companiilor dar exista si brandingul personal. Companiile investesc mult in brand spre a eficientiza vanzarea. Brandingul personal nu constituie doar un concept de marketing, ci este esential pentru construirea unei cariere de succes. Pasii pentru construirea brandingului personal sunt:

- construirea eului autentic;
-
excelenta profesionala;
-
construirea unei reputatii credibile;
-
ordine si planificare;
-
managementul timpului;
- a fi discipol si a fi lider;
-
a mentine balanta succesului.

Tot ce facem vine din sistemul de valori, din constient si din inconstient. Teoria valorii bazata pe cunoastere inlocuieste valoarea bazata pe munca. Devin esentiale intrebarile legate de valorizare:

-cum masuram succesul;
-
de ce suntem mandri/ nu suntem;
-
cum construim cariera.

Exista factori importanti factori precum responsabilitatea si ordinea in viata  personala si profesionala. Astfel, se poate intelege cat de importanta este construirii unui brand personal credibil. In acest context se dezvolta managemetul moral al relatiilor. Orice organizatie afla in permanenta dezvoltare si in schimbare, iar atunci  exista intotdeauna conflicte si probleme. La fel se inampla si in viata personala. Asimilarea comportamentului eficient de management al relatiilor ajuta individul sa nu ocoleasca si sa nu ignore situatiile conflictuale, ci sa le rezolve, apoi sa le utilizeze in interesul organizatei. Aici capata un rol important asumarea responsabilitatii si exista un scara de contruire a reponsabilitatii structurata pe mai multe trepte:

- prioritizare = timpul este definit de scopuri;
- o
rganizare = implinire cariera/finante/ familie;
- s
uis = lupta contra curentului,
-economie = efientizarea cheltuielilor;
-
contributie (atentie la obligatii sociale, profesionale, personale).

Spre a decide daca aveti probleme legate de asumarea responsabilitatii pe o scara de la 1 la 5 incercati sa va evaluati:

- 1 = intotdeauna iresponsabil;
- 2 = de obicei iresponsabil;
- 3 = iresponsabilitate in balanta cu responsabilitate (neutru);
- 4 = de obicei responsabil;
- 5 = intodeauna responsabil.

Se dezvolta apoi un plan de actiune util in construirea brandingului personal. Solutia impusa este un brand personal bazat pe:

- respect;
- buna purtare;
- excelenta profesionala.

Dr. Adriana Mihaela Macsut si Drd Stefan Grosu
  
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Adriana Macsut
Dr Filosofie
Adriana  Macsut
Doctor in filosofie la Scoala Doctorala de Filosofie (Universitatea Bucuresti) cu teza Doxa in conceptia... vezi profilul »
Categoriile blogului
Arhiva blogului
KeyJobs - Job-uri premium
portal sustinut de adevolution
Marti, 26 Mai 2020, 00:42
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter