Marketingul viral imita procesul de virusare, cu diferenta ca in locul virusului apare un mesaj de marketing initiat de compania care lanseaza o campanie de marketing viral, iar oamenii sunt cei care transmit, cu buna stiinta, acest mesaj mai departe. Desi aceasta legatura cu procesul de virusare are o conotatie negativa, totusi marketingul viral reprezinta o modalitate de a atrage foarte multi clienti cu niste costuri foarte reduse, si acest lucru transforma marketingul viral in ceva pozitiv pentru orice afacere.
Guerrilla Marketing este o metoda neconventionala de promovare cu un buget limitat.
Cateva motive pentru care exista diferente intre cele 2 metode de promovare:
1. Guerrilla Marketing are mai mult de-a face cu promovarea decat cu marketingul strategic, desi tacticile de Guerrilla Marketing sunt strategice prin esenta lor.
2. Guerrilla Marketing nu se raspandeste de la sine asa cum foarte usor se intampla in cazul unei campanii virale word-of-mouth.
3. Marketingul de tip guerrilla tinde sa fie mai direct decat cel de tip viral.
4. Guerrilla Marketing este mai eficient pe plan local / regional decat puterea unui marketing viral care se poate intinde usor la nivel global
5. Campaniile de Guerrilla Marketing sunt campanii foarte creative pentru o memorie trecatoare dar suficient de puternice astfel incat sa nasca o curiozitate si sa genereze forfota pe termen scurt.
Iulian Urban: Recuperare debite: Companii
5 motive pentru care Guerrilla Marketing nu e Marketing Viral
09 ianuarie 2008, ora 13:44 | 3.178 afisari | in Companii, Finante-Banci, Burse, Internet/New Media, Real Estate, Media & Advertising, Auto, Turism, Lifestyle, Hardware, Software, Juridic
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Iulian Urban
Presedintele Asociatiei Asistenta pentru Consumatori
Urban si Asociatii este lider de piata pe segmentul recuperarii debitelor, avand o experienta de peste 14... vezi profilul »
Categoriile blogului
- Companii: 14 insemnari
- Finante-Banci: 9 insemnari
- Burse: 7 insemnari
- Internet/New Media: 5 insemnari
- Real Estate: 8 insemnari
- Media & Advertising: 5 insemnari
- Auto: 4 insemnari
- Turism: 6 insemnari
- Lifestyle: 4 insemnari
- Hardware: 3 insemnari
- Software: 4 insemnari
- Juridic: 12 insemnari
Arhiva blogului
- Ianuarie 2009: 1 insemnare
- Septembrie 2008: 1 insemnare
- August 2008: 1 insemnare
- Mai 2008: 2 insemnari
- Aprilie 2008: 1 insemnare
- Februarie 2008: 1 insemnare
- Ianuarie 2008: 1 insemnare
- Decembrie 2007: 1 insemnare
- Noiembrie 2007: 2 insemnari
- Octombrie 2007: 5 insemnari
Ultimele insemnari
Cele mai citite insemnari
- Aliante puternice intre agentiile de colectare debite si marile firme de avocatura in 2009
- Guerrilla Marketing Tip of the week: Follow-up
- Avarierea intentionata a masinilor de lux - mecanism al fraudei
- Inregistrarea cu rea credinta a unui domeniu web identic cu o marca este un fapt juridic civil ilicit
- Ghid de urmat in gestionarea restantelor