As spune ca trebuie sa fi nebun ca in zilele noastre sa promovezi destinatii de shopping dupa care sa mai ai si pretentii in a le vinde.
Paradoxul vine insa din faptul ca desi suntem o tara foarte saraca din Europa, absolut toate lucrurile sunt mai scumpe decat in alte capitale. Asa ca, indiferent cat de ciudat ar parea, personal chiar incurajez shopping-ul in afara granitelor tarii pentru simplul fapt ca acolo poate ca nu reusim sa economisim mai mult insa cu siguranta reusim sa cumparam mai multe cu acelasi buget.
Asadar, nu rata reducerile din ianuarie si februarie de la Milano, reducerile din ianuarie - februarie si Iunie-august de la Madrid si tot in primele doua luni ale anului importante reduceri la Viena.
Aceste asunt doar cateva exemple ce merita incercate iar concluzia ar fi una singura: In Romania chiar trebuie sa ai bani pentru a merge la shopping, in "afara" iti trebuie doar disponibilitate.
Madalin Mancila: Everything about Travel: Turism
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Madalin Mancila
Travel Marketer
Pasiunea pentru industria turismului a inceput in urma cu aproximativ 7 ani cand am inceput sa lucrez... vezi profilul »
Categoriile blogului
- Companii: 1 insemnare
- Media & Advertising: 2 insemnari
- Turism: 22 insemnari
- Lifestyle: 10 insemnari
- Altele: 15 insemnari
Arhiva blogului
- Octombrie 2011: 1 insemnare
- Septembrie 2011: 1 insemnare
- August 2011: 1 insemnare
- Iulie 2011: 2 insemnari
- Iunie 2011: 3 insemnari
- Mai 2011: 1 insemnare
- Aprilie 2011: 3 insemnari
- Martie 2011: 2 insemnari
- Februarie 2011: 2 insemnari
- Ianuarie 2011: 3 insemnari
- Decembrie 2010: 3 insemnari
- Noiembrie 2010: 2 insemnari
- Octombrie 2010: 1 insemnare
Cele mai citite insemnari