Am discutat azi cu un bun prieten director la o companie auto foarte mare din Romania.
In plina criza, care a ingenunchiat piata automobilistica, top managementul companiei a initiat un concurs intern.
S-a spus asa: Suntem in criza. Ce inseamna asta? Ca trebuie sa reducem personalul, adica pe voi.
Dar nu vrem asta. Noi va vrem aici parte din solutie , nu parte din daune colaterale.
Hai sa gasim solutii.
Iar, in aceste zile se desfasoara un concurs intern la care poate participa oricine din companie.
Ce se cere?
Idei dintre cele mai neconventionale de vanzare auto si reducerea costurilor.
Cele mai originale idei vor fi puse in practica si premiate cu bani buni.
Excelent management de criza.
Sergiu Mihalcea: Despre televiziune online si ceea ce ma reprezinta: Companii
O idee foarte inteligenta
07 ianuarie 2009, ora 17:31 | 1.164 afisari | in Companii
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Sergiu Mihalcea
CEO Italics
Profesional conduc Italics - producator de continut tv online original. Pe DailyBusiness scriu despre... vezi profilul »
Categoriile blogului
- Companii: 11 insemnari
- Finante-Banci: 1 insemnare
- Internet/New Media: 7 insemnari
- Media & Advertising: 27 insemnari
- Auto: 1 insemnare
- Juridic: 1 insemnare
- Altele: 2 insemnari
Arhiva blogului
- Ianuarie 2009: 5 insemnari
- Decembrie 2008: 10 insemnari
- Noiembrie 2008: 7 insemnari
- Februarie 2008: 5 insemnari
- Decembrie 2007: 1 insemnare
- Octombrie 2007: 5 insemnari