Trei miliarde saptezeci si doi euro in piata de publicitate investiti in total.
La un public estimat activ targetat, sa zicem de 14 milioane de romani, inseamna ca fara sa fac nimic cost 265 de euro pe zi. E mult, e putin nu stiu, insa parca simt ca ar trebui sa fac si eu ceva daca tot sunt o investitie.
Nu pot sa stau cu mainile in san daca pe saptamana cost impresionanta suma de 1.855 si ce sa mai zic ca pe luna sunt deja bogat: 7.420 euro.
Aproape ca nu mai am curajul sa schimb canalul cand ma uit la televizor. Trebuie sa cumpar ceva, trebuie sa cumpar ceva!
Sergiu Mihalcea: Despre televiziune online si ceea ce ma reprezinta: Internet/New Media
Cat costam fara sa facem nimic?
20 decembrie 2007, ora 12:51 | 1.524 afisari | in Internet/New Media, Media & Advertising
Sergiu Mihalcea
CEO Italics
Profesional conduc Italics - producator de continut tv online original. Pe DailyBusiness scriu despre... vezi profilul »
Categoriile blogului
- Companii: 11 insemnari
- Finante-Banci: 1 insemnare
- Internet/New Media: 7 insemnari
- Media & Advertising: 27 insemnari
- Auto: 1 insemnare
- Juridic: 1 insemnare
- Altele: 2 insemnari
Arhiva blogului
- Ianuarie 2009: 5 insemnari
- Decembrie 2008: 10 insemnari
- Noiembrie 2008: 7 insemnari
- Februarie 2008: 5 insemnari
- Decembrie 2007: 1 insemnare
- Octombrie 2007: 5 insemnari
Mai mult decat atat, in conditiile in care cea mai mare felie din aceasta suma a fost reprezentata de bugetele TV care ating majoritatea populatiei *(nu doar pe cea activa), calculul e din nou defectuos. Ca e problema advertiserilor ca o mare parte din banii investiti in TV e pe apa sambetei asta e o alta discutie... sunt probabil pierderi calculate.
Mi-ar placea insa sa reiei acest calcul cu aceste doua necunoscute rezolvate partial (pe cat iti permit datele) pentru a te apropia mai mult de adevar.