Sergiu Mircea: Banking & marketing financiar: Altele

Reclama gratis pentru criza

21 septembrie 2010, ora 09:20 | 1.551 afisari | in Altele
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Stim cu totii ce scumpa este reclama si ce mult trebuie sa investeasca companiile in marketing pentru a beneficia de o vizibilitate decenta la TV, la Radio sau in presa scrisa, reusind astfel sa-si mentina cotele de piata sau profitabilitatea.

Un spot de 30 de secunde la TV in prime time te costa cateva mii de EUR, iar o pagina de reclama intr-un ziar o platesti, de asemenea, cu alte cateva mii iar un panou e cateva sute pe luna?si intr-o campanie ai nevoie de mii spoturi, sute de panouri si zeci de pagini de ziar.

Va dati seama acum de cata reclama gratis beneficiaza criza? Fiecare buletin de stiri incepe cu criza si prima pagina a oricarui ziar acopera acelasi subiect?in media pesimismul este generalizat si atrage dupa sine mai mult pesimism facand revenirea mult mai dificila, in conditiile in care orice revenire are nevoie de componenta ei de optimism.

Nu zic ca nu este criza in Romania, ca nu exista mii sau chiar sute de mii de oameni care o duc greu, insa in opinia mea stirile din presa sunt mult amplificate de filtrul de pesimism al jurnalistilor in conditiile in care presa este cu certitudine industria cea mai lovita de turbulentele economice.
Cred ca sunt putine domenii din economie in care salariile au fost reduse asa de tare ca si in presa sau care sa fi trecut prin atatea disponibilizari si restructurari, prin urmare pesimisimul din presa este oarecum justificat. Pe de alta parte, justificata este si reactia noastra de aparare, a cititorilor, care observand derapajele de obiectivitate, pur si simplu sa nu mai avem incredere in informatiile din presa noastra, le considem alarmiste si exagerate si ca urmare sa ne reorientam catre alte surse pentru a ne satisfice nevoia de informare.

PS: din motivele expuse mai sus de mai bine de cateva luni nu prea mai citesc aproape nimic in .ro, ma rezum la cateva bloguri, la saptamanalele de business si in rest citesc doar presa din afara.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Istvan Molnar a spus:
22/09/2010 00:35
Citeam zilele trecute pe un blog de marketing, ca in cazul in care vrei sa schimbi optica oamenilor de afaceri din tara, in primul rand sa-i sfatuiesti sa nu mai citeasca presa, sa nu se mai uite la tv, sa nu mai asculte stirile la radio... Acum chiar incep sa cred si eu.
In primul rand psihicul est cel afectat. Nu auzi altceva, decat faptul ca este criza; vai ce rau e si va fi si mai rau in lunile care urmeaza.
O.K., poate, dar cu aceasta optica putem sa ne bagam capul in nisip si sa asteptam vremuri mai bune... putem inchide usa biroului, fabricii, service-ului, etc. etc., sa stam acasa si sa asteptam sa treaca criza...
Oare credeti, ca asta ar fi solutia?
Eu cred altceva.
 
Sergiu Mircea
Director Adjunct Marketing - Publicitate Banca Transilvania
Sergiu Mircea
Director Adjunct Marketing - Publicitate Banca Transilvania Profil personal vezi profilul »
Categoriile blogului
Arhiva blogului
KeyJobs - Job-uri premium
portal sustinut de adevolution
Marti, 26 Mai 2020, 10:21
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter