- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Diverse

Gestul unui student care îl costă 480.000 de dolari. Restaurantul a suferit o scădere dramatică după ce imaginile cu băiatul au devenit virale

10 Jun, 14:05 • Constantin Cristina
Un restaurant din Japonia cere despăgubiri de la un student în valoare de 480.000 de dolari. Gestul a devenit viral pe rețelele sociale.
Gestul unui student care îl costă 480.000 de dolari. Restaurantul a suferit o scădere dramatică după ce imaginile cu băiatul au devenit virale

Gestul care îl costă pe un student aproape jumătate de milion de dolari. Imaginile cu băiatul au devenit virale și au adus scăderi semnificative restaurantului, a notat CNN.

Citește și: Câți bani bagă românii în shaorma. Shaormeria Băneasa, Dristor și Socului sunt top în piața de peste 31 de milioane de euro

Gestul unui student care îl costă 480.000 de dolari. Restaurantul a suferit o scădere dramatică după ce imaginile cu băiatul au devenit virale

Un lanț de restaurante din Japonia îi cere unui student 480.000 de dolari, pentru că acesta și-a lins un deget și a atins ulterior farfuria cu sushi, în local. Gestul a fost filmat și publicat pe rețelele sociale, care i-a afectat imaginea acestui local.

Compania Akindo Sushiro Co, care administrează lanțul de restaurante Sushiro, susține că a suferit o scădere dramatică după ce imaginile cu studentul au devenit virale, potrivit televiziunii japonee NHK.

În filmuleț este surprins momentul când linge o sticlă de sos de soia și o ceașcă pe care apoi le-a așezat înapoi pe banda care transporta mâncare.

Compania spune că a pierdut instant 115 milioane de dolari în urma difuzării videoclipului, care a fost distribuit la scară largă în Japonia și a dus la apariția termenului „terorism cu sushi”, pentru că a fost o sursă de inspirație.

restaurant Japonia
restaurant Japonia

Termenul în zona aceea este folosit pentru a arăta acțiunile lipsite de igienă din restaurantele japoneze de sushi, unde clienții își aleg feluri de mâncare de pe benzile transportoare.

NHK a precizat că avocatul studentului a scris instanței în luna mai, cerându-i să respingă plângerea. Acesta a precizat că studentul a recunoscut fapta și își regretă gestul, dar a adăugat că nu există nicio dovadă a unei legături între ceea ce a făcut și scăderea numărului de clienți.

Alte articole: Cât a plătit un client pentru două cafele și două felii de tort. Nota de plată care a generat un val de reacții ”E incredibil!”