Doi influenceri britanici au criticat dur afacerea lui Pescobar din Camden Market. Aceștia au încercat kebabul cu caracatiță de la standul din Londra și nu au fost deloc încântați de gustul acestuia.
„Ziua 3 de review-uri la mâncare virală din Camden Market. Hai să încercăm kebabul cu caracatiță, da? Sună îngrozitor. Hai să o facem, lumea trebuie să vadă. Cred că ăsta e. Bun. Un kebab cu caracatiță, te rog. Cât costă? 17,50 lire sterline. Trebuie să fiu sincer, Jerry, mă simt ciudat să mănânc caracatiță sfâșiată,” spune unul dintre englezi, citat de stiridiaspora.ro.
„Din punct de vedere etic, Paul, nu cred că e tocmai în regulă. E pe muchie. Mă simt un pic ca un ticălos, sincer. Nici măcar nu are sos? Nu chiar”, a adăugat acesta.
Citește și: Pescobar, de la maidanul din Onești la imperiul Taverna Racilor: „Mă sunase un ucrainean”
Evident dezgustați, influencerii au continuat filmarea în timp ce încercau preparatul vedetă al lui Pescobar.
„Trebuie să recunosc, mă face să mă simt rău. E ca o chestie scoasă dintr-un acvariu, plină de caracatiță. În fine, aici suntem: caracatiță, un pic de salată și o lipsă totală de conștiință. Ce e asta? Ce textură are? O să plângi, frate? O urăsc,” a continuat discuția dintre cei doi.
Recenzia a continuat în aceeași notă dezaprobatoare: „Totul e greșit. Textura, gustul, are gust de pește vechi. Nu pot să o fac. E oribil. Groaznic. Ce noută să-i dăm? Groaznic. Fără cuvinte, atât de rău e. Din partea mea primește nota 2.1”.
„Pot să încerc și eu?”
„Sigur. Ești sigur că vrei?„
„Da, hai să o fac. Londra 2025. Am ales exact ce e mai rău.. Prima mușcătură a fost îngrozitoare. Are un gust oribil. Gustul caracatiței e respingător. Paul, poți să-i dai un brânci? Pentru 17,50 lire sterline… Aș spune că e cel mai supraevaluat lucru din întregul Camden Market. Țin minte că lumea zicea: trebuie să-l încerci. Și am zis: serios? Asta nu e mâncare bună. Nici pentru Ironman.”
@bitetwice Pert 3 of tryng viral food in Camden Market. Octopus kebab from Pescobar 🐙🥙🤢 #viralfood #camdenmarket #londonfood #octopus ♬ original sound – Bite Twice
Criticile nu au fost doar la adresa gustului, ci s-a atins și ideea de risipă alimentară și dezgustul general provocat de preparatul vândut de Pescobar în Londra.
„Să arunci mâncarea e o problemă, dar nimeni nu va vrea să mănânce asta. Mă simt de-a dreptul rău. 2.1 e deja o notă generoasă. E imposibil de mâncat. Gustul strică totul în farfurie. Da, sunt cartofi, da, sunt legume, da, e lipie, dar totul e corupt de gustul ăla… știi când treci pe lângă mare și miroase urât? Sau când mergi într-un orășel de coastă și pute? Exact ca o baltă stătută cu alge. Ăsta e gustul. Poate unii o să-l adore, dar pentru mine, e ultimul loc din tot marketul unde m-aș mai întoarce.”
„Prietene, e un pas mare de la fasole la caracatiță, vând de 800.000 £ pe lună! Dar mulțumesc pentru recenzie! Publicitatea negativă tot publicitate e! Eu sunt proprietarul!”, a fost reacția lui Pescobar.