- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Finante-Banci

Ce salariu are un secretar în România. În ce condiții se poate ajunge la venituri de peste 2.000 de euro pe lună

30 Jan, 15:28 • Bumbeneci Diana
În România, job-ul de secretar este la mare căutare! Există posturi pentru care se plătesc și 2000 de euro.
Ce salariu are un secretar în România. În ce condiții se poate ajunge la venituri de peste 2.000 de euro pe lună

Pe platforma BestJobs au fost publicate o serie de locuri de muncă plătite cu mii de euro. Spre exemplu, o secretară poate ajunge să câștige și 1000 sau chiar 2000 de euro pentru un post.

Cerințele pentru un astfel de job nu sunt foarte mari, iar studiile necesare nici atât, comparativ cu alte locuri de muncă ce țin de birocrație și alte activități de acest fel. Cu toate acestea însă, cei care vor să muncească în acest domeniu au nevoie de o facultate în Domeniul Drept, Studii Economice sau Științe ale Educației, în cazul secretarelor pentru instituțiile de învățământ. La restul instituțiilor private, condițiile sunt mult mai lejere.

Spre exemplu, un birou de acte auto din Craiova oferă până la 2.000 de euro salariu, iar în București, un post pentru consultant fonduri europene se apropie de aceeași sumă. În instituții mai mici, un secretar primește undeva la 1.000 de euro, însă comparativ cu alte locuri de muncă din România, veniturile sunt destul de mari.

Ce studii îți trebuie pentru un post de secretară

  1. studii medii, cu diplomă de bacalaureat;
  2. școala postliceală sau cursuri pentru secretare;
  3. absolvirea cursurilor unui colegiu care pregătește cursanți/elevi pentru posturile de secretară sau asistent manager;
  4. studii superioare – Facultatea de Drept, Academia de Studii Economice;
  5. cursuri de specialitate – contabilitate, marketing, management;
  6. atestate – pentru limbile străine;
  7. certificate – pentru operarea programelor de calculator.

Principalele cerințe:

-Abilități de utilizare a calculatorului și MS Office
-Capacitatea de a fi planificat și organizat
-Bune abilități de comunicare și relaționare
-Capacitate de organizare a propriilor activități, pentru asigurarea unui răspuns rapid și prompt la solicitări
-Permis de conducere categoria B

Într-o mare de oameni care merg în direcții simple, seci sau poate chiar absurde, o lume grăbită și gata mereu să alerge pentru îndeplinirea unui scop, eu am ales să mă opresc în loc și să ... citește mai mult