AUTO

New Kopel: Autoturismul de teren 4x4 nu are concurenta in sezonul rece in zona de rent a car

21 martie 2016, ora 07:26 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Hezi Shayb, CEO New Kopel Group
Hezi Shayb, CEO New Kopel Group
Performanta in afacerile din domeniul rent a car este influentata de sezon, spune Hezi Shayb, CEO New Kopel Group. El a mai vorbit intr-un interviu acordat DailyBusiness.ro despre motivele pentru care start-upurile apeleaza la servicii de leasing operational si despre strategia grupului de intrare pe piata imobiliara.

New Kopel Group a anuntat recent o crestere cu 20% a investitiei in activitatile de leasing operational si Rent a Car, in 2016. In 2015, compania a investit peste 13 milioane de euro in Romania, in crestere cu 16% fata de 2014.

Cum influenteaza ieftinirea carburantilor evolutia diferitelor business-uri din cadrul New Kopel Group?

In primul rand o simtim pe sosele, unde oamenii isi folosesc din ce in ce mai mult masinile. Si cand oamenii isi folosesc mai mult masinile, creste si activitatea, cum este cea de mentenanta, de exemplu. Nu putem estima cu cat la suta creste activitatea ca efect al acestui fenomen, insa un impact real exista.  
 

Care este cel mai performant segment in zona de rent a car?

In zona de rent a car, vom cumpara anul acesta 750 de masini. Performanta pe segment este sezonariera. In maximul de sezon, cea mai ceruta masina este din grupa compact, dar si din segmentul economic. In sezonul rece, autoturismul de teren 4x4 nu are concurenta.  



Pe ce va bazati cand estimati o crestere cu 20% a activitatii service-ului in 2016?

Raspunsul e corelat cu cel de la prima intrebare. Ieftinirea carburantilor se vede in traficul de pe sosele. Totodata, este corelat cu cresterea flotei noastre pe rent a car si leasing operational – anul acesta vom cumpara intre 1200 si 1500 de autovehicule noi. Le adaugam si pe cele deja existente in flota. O parte considerabila din flota este servisata in service-ul nostru, unul dintre cele mai mari din Romania. De asemenea, anul trecut, ne-am concentrat pe reorganizarea structurii, procedurilor si nivelului de servicii unde am adus modificari considerabile. Sunt convins ca, daca punem toate aceste lucruri impreuna, vom creste conform estimarilor. Deja se vad rezultatele dupa primele 3 luni.  

In functie de ce indicatori este acesta printre cele mai mari din tara?

Vorbim despre capacitate si numere. Suntem singura companie de leasing operational si rent a car care dispune de un service propriu. Suntem dealer Opel si dispunem de service autorizat pentru Dacia, Renault si multi-marca. Daca adunam, rezulta o cifra relevanta.  

De ce apeleaza startup-urile la serviciile de leasing operational?

In general, companiile de tip start-up au nevoie de servicii de leasing operational. Asta deoarece le permite sa nu folosesca facilitatile de creditare oferite de banci pentru a cumpara masini si externalizeaza creditele. Singurul aspect mai putin placut este ca nu oricine finanteaza acest tip de companii datorita expunerii pe care ar putea sa o aiba. Noi insa avem puterea sa sprijinim aceste companii si sa ne asumam riscuri mari daca vedem ca acea companie de tip start up este una serioasa, cu manageri pregatiti si idei mature. Iar daca ceva se intampla si compania trebuie sa returneze flota, noi o asimilam usor in flota de rent a car.  

In sectorul imobiliar, ce investitii vizati mai exact? / Care va fi valoarea investitiilor in imobiliare? / Ce asteptari aveti de la noul business in imobiliare?

Zona imobiliara este o calatorie pe termen lung. Si ma refer aici la toate aspectele. Am pornit la drum cercetand piata. Am vazut ca este una cu multiple optiuni, interesante. Strategic vorbind, vom porni de la proiectele simple, nu insa si de mici dimensiuni, si, in timp, le vom accesa si pe cele mai complexe.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 25 Februarie 2020, 02:34
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter