AUTO

Simbol al saraciei? De ce apare Dacia Duster intr-o lista cu 10 masini pe care sa nu le cumperi

25 martie 2015, ora 00:54   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
duster.jpg
Cel mai de succes model auto romanesc a fost inclus de un site american de profil intr-o lista cu 10 masini pe care sa nu le cumperi. De ce apare Dacia Duster in aceasta categorie a automobilelor indezirabile?

Site-ul auto carophile.com a realizat o lista cu 10 masini pe care sa nu le cumperi, ce este promovata si in alte publicatii americane precum Business Insider.

Lista cuprinde modelele Chevrolet Spark, Dacia Duster, Dodge Grand Caravan, Hyundai i10, Mini Countryman, Mitsubishi Mirage, Opel Adam, Scion IQ, Smart for Two si Volkswagen Beetle.  

Iata mai jos ce scrie site-ul auto american despre Dacia Duster, model care anul trecut a fost produs in 174.000 de exemplare in Romania, reprezentand aproape jumatate din productia totala autohtona.  



„Cand te uiti la ea, ai impresia ca arata foarte bine. Intr-adevar, asa e. Dacia a surprins pe toata lumea cand a lansat aceasta masina. Arata ca un SUV adevarat. Dar, stai! Iata cateva dezavanaje pe care ar trebui sa le stii, inainte de a cumpara un Duster. In primul rand, AC-ul te va scoate din minti . Urmatorul aspect este utilizarea de plastic peste tot - in interior si in afara. Nu numai ca arata urat, dar iti este teama sa nu strici ceva daca o zgarai putin. Vei uri, de asemenea, ambreiajul care se apasa greu. Si senzorii slabi. Stabilitatea sa este discutabila. Una peste alta, pare ca e un SUV, dar este un SUV pentru oameni saraci.”  

Faptul ca americanii de la carophile.com nu sunt cei mai infocati fani ai Dacia reiese si din alt articol, in care prezinta 6 detalii neplacute ale aspectului interior al masinilor.  

Dusterul romanesc este mentionat in categoria masinilor care utilizeaza prea mult plastic ieftin.

„Producatorii auto ar putea sa foloseasca ceva mult mai bun decat plasticul dur. Principalele dezavantaje ale interioarelor din plastic dur sunt: aspectul urat, dau impresia de masina ieftina, scot zgomote urate – in special dupa cativa ani de utilizare. Cateva exemple bune in acest sens sunt Mitsubishi Mirage si Dacia Duster. Din moment ce masinile reprezinta un simbol al frumusetii si motiv de mandrie (in special pentru posesorii barbati), producatorii ar trebui sa-si dea mai mult silinta in a-i face pe cumparatori sa fie mandri de masinile lor si sa se simta bine in timp ce le conduc”, mai spun cei de la carophile.com.

Nu este insa pentru prima data cand presa din Vest critica masina romaneasca. Inca din 2010, The Telegraph a publicat un articol in care se mentiona ca pana si culoarea masinii este retro, din secolul trecut.

In ciuda acestor critici, vanzarile Dacia Duster in pietele internationale au depasit asteptarile tuturor, inclusiv pe cele ale proprietarilor francezi de la Renault. Acestia au fost nevoiti sa ia unele masuri in vederea cresterii productiei Duster, pentru a face fata cererii.

Capacitatea uzinei de la Mioveni este de 350.000 vehicule/an. In toamna lui 2011, oficialii Renault anuntau ca Automobile Dacia va muta o parte din productia modelului Sandero de la Mioveni la fabrica Renault din Casablanca, Maroc, pentru a extinde capacitatea de productie a Duster.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Stefanescu Aurel a spus:
25/03/2015 11:36
NU INCERC SA FAC RECLAMA. Am folosit un DUSTER (ca masina de serviciu) timp de mai bine de trei ani si jumatate parcurgand peste 100 000 km, revizii la fiecare 20 000km,pe trasee dure de santier (cine cunoaste adiacentul A1 tronson Cernavoda-Medgidia) fara absolut nici o problema. Cu SKODA OCTAVIA II ELEGANCE am avut grave probleme: la 32 000km am schimbat KIT-ul (complet) amabreiaj la pretul de 42 milioane("expertii Porsche Aviatiei" au spus "...exploatare necorspunzatoare"),la peste saizeci de ani(ponderat in conducere si cu experienta de mai bine de trizeci de ani, antrior am avut DACIA vanduta la 160 000km fara nici o problema decat rugina la aripi, CIELO EXECUTIV vandut la peste 55 000km tot fara probleme...Colac peste pupaza tot la SKODA la 132 000 km a trebuit sa schimb din nou KIT-ul, argument: "tipul acesta de ambreiaj trebuie schimbat la max 80 000km...DACIA chiar DUSTER sunt PARFUM pe langa toate marcile "CU RECLAMA" SUCCES DACIA!!!
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 30 Iulie 2021, 00:34
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter