AUTO, MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Site-ul Opel.ro, "hackuit" in Ungaria: Campanie online inedita pentru noul Astra

21 ianuarie 2010, ora 14:02, autor(i): Andra Gheorghe 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
OPELL-MNEDIU.jpg
Opel a ales sa-si completeze cea mai recenta campanie pentru modelul auto Opel Astra printr-un "teasing" neobisnuit: simularea spargerii propriului site si inlocuirea continutului cu cel al computerului brand managerului Astra din Romania. Agentia care dezvoltat central campania este McCann Erickson, iar "hackerul" care a "spart" site-ul, livrand conceptul creativ, este o agentie din Ungaria, Carussel, care colaboreaza cu Opel, conform reprezentantilor McCann Erickson.
In decursul zilei de joi (21 ianuarie) pe www.opel.ro este simulata spargerea site-ului de catre un hacker si inlocuirea continutului obisnuit cu cel al computerului brand managerului Astra din Romania, Paul Costea (un nume fictiv). Astfel, se da acces la documente si poze presupus confidentiale, se pot lansa aplicatii si chiar vizualiza o convorbire in curs pe un client de instant messaging.

"Spargerea" este anuntata printr-un mesaj e-mail care imita un un spam, scris cu majuscule, cu litere ingrosate, litere lipsa si chiar cu virgule plasate indoielnic.
Spamul care anunta "spargerea" site-ului
Spamul care anunta "spargerea" site-ului
Motivul acestei actiuni este completarea neconventionala a comunicarii evenimentului Open Doors, care se va desfasura intre 22-24 ianuarie la dealerii Opel din toata tara, unde se poate vedea si testa noul Opel Astra, au explicat oficialii Opel.

Campania se deruleaza si pe TV, print sau outdoor.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 27 Ianuarie 2020, 03:03
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter