- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Auto

Terminale touch-screen pentru comanda taxiurilor, la Aeroportul Otopeni

30 Apr, 14:38 • Redactia DailyBusiness
Pasagerii care sosesc pe Aeroportul Henri Coanda (otopeni) au la dispozitie, incepand de marti, doua terminale touch-screen pentru a comanda un taxi, aceasta facilitate urmand sa inlocuiasca integral actualul sistem de taxi la comanda telefonica, dupa o perioada de testare de 30 de zile.
Terminale touch-screen pentru comanda taxiurilor, la Aeroportul Otopeni

Prin intermediul noului serviciu,
realizarea comenzilor taxi este gratuita si se simplifica la minimum,
sistemul utilizand un soft dedicat multilanguage, dar si o interfata
grafica intuitiva, accesibila inclusiv pasagerilor care nu cunosc o
limba de circulatie internationala.

„De la inceputul
anului 2013, am incercat sa imbunatatim serviciile oferite
pasagerilor si vorbim aici despre acest serviciu de comanda a
taxiurilor. De asta am infiintat, in ianuarie, cele doua categorii de
taxi – taxi rapid si taxi la comanda. Dupa prima etapa cu acel desk
de comanda prin telefon, am venit cu noua tehnologie de touch-screen
cu comanda din partea pasagerului. in cateva minute, un taxi comandat
de pasager soseste si acesta este preluat. Pe bon este imprimat
numele taxiului, un indicativ si in cateva minute taxiul este prezent
pe peron pentru imbarcare”, a declarat, marti, directorul
general adjunct al Companiei Nationale Aeroporturi Bucuresti, Cornel
Poterasu.

Potrivit acestuia, CNAB intentioneaza chiar sa
obtina venituri
din aceasta activitate de comanda a taxiurilor
prin sistemul cu touch-screen, estimand sume de circa 6.000 de euro.

„Intentionam sa obtinem venituri din aceasta activitate
si sa vindem acele patratele de pe ecranul aparatului. Fiecare
companie de taxi, daca va dori sa fie prezenta acolo cu un logo, va
trebui sa plateasca. in jur de 500 de euro va fi pornirea pentru
fiecare patratel. Deocamdata, avem 12 patratele, deci 6.000 de euro
dintr-un foc”, a explicat Cornel Poterasu, conform
Agerpres.

Reprezentantul CNAB a adaugat ca vechiul sistem de
comanda a taxiurilor va functiona in paralel cu cel nou timp de 30 de
zile, dupa care va fi inlocuit de modelul cu touch-screen.

„Noi
avem 30 de zile ca perioada de implementare a acestei noi solutii cu
touch-screen si in paralel va functiona si vechiul serviciu pe baza
de comanda telefonica. in functie de dorinta pasagerilor, daca va fi
bine primit acest sistem modern si va functiona foarte bine,
intentionam sa aducem mai multe astfel de aparate”, a precizat
Poterasu.

Citeste si:
[url=https://www.dailybusiness.ro/stiri-turism/de-unde-vor-prelua-taxiurile-pasagerii-de-pe-aeroportul-otopeni-85699/]De
unde vor prelua taxiurile pasagerii de pe aeroportul Otopeni[/url]