AUTO

The Telegraph critica Dacia Duster: Pana si culoarea este din secolul trecut

06 septembrie 2010, ora 18:13   | 2 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
duster2.jpg
Dacia Duster este mai bun decat precedentele modele lansate de uzina de la Mioveni, dar pana si culoarea este retro, din secolul trecut, scrie un jurnalist de la The Telegraph.co.uk.
"Dupa ce testdrive-ul din 1986 (cu un model Dacia mai vechi - n.r.) s-a incheiat intr-un abur de fum si ulei, am mers cativa kilometri catre casa pentru a cere ajutor. Acest model nou Duster are din start doua puncte in plus: nu s-a defectat in mers, iar bordul nu este realizat cu surubelnita", a spus ironic jurnalistul britanic.

El a amintit ca francezii de la Renault vor sa lanseze Dacia Duster in Marea Britanie la finele lui 2012, cu un pret de pornire de 10.800 lire sterline. "Este un atac viclean al francezilor asupra economiei britanice sau o initiativa stralucita de marketing?", se intreaba jurnalistul britanic, referindu-se la pretul foarte mic al Duster-ului.

El ii sfatuieste pe britanicii care vor sa cumpere o Dacia Duster noua, "chiar daca este din secolul trecut", sa se gandeasca de doua ori inainte.



"Cu 13.000 lire sterline, o Skoda Yeti la mana a doua va 'prafui' Duster-ul in viteza, aspect si dotari - la fel si un Land Rover Freelander", a spus jurnalistul The Telegraph.

El apreciaza ca pana si culoarea noului model este retro. "Socrul meu a cumparat in anii '70 un Renault 16 TX de aceasta culoare, poreclita repede de familie ".

"Parfumul noii masini nu tine mult. Dupa aceea, veti ramane doar cu un crossover de austeritate complet depasit, ce pare inspirat din Japonia anilor '70. Duster-ul este o calatorie retro surprinzatoare, dar cu ce scop?", conchide retoric jurnalistul britanic.

Modelul Dacia Duster concureaza cu Land Rover Freelander 2 (cu un pret de pornire de la 21.875 lire sterline, Skoda Yeti (de la 13.990 lire sterline) si Renault Kangoo (de la 11.870 lire sterline).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
comentatoreanu a spus:
06/09/2010 20:23
Articolul e subtire si cu concluziile aduse de acsa . Sau e un articol platit sau cel care l-a scris e deconectat de la realitate . Succesul masinii asteia vine dintr-o necesitate : masina simpla , masina minimala , masina fara briz-briz-uri si dotari inutile , cu pret si costuri mici , masina utilitate si atat . Strategia celor de la Renault e lucida si va avea suces in continuare , dovada faptul ca din ce in ce mai multi producatori incearca sa faca oferte in aceeasi zona . Logica "masina este prelungirea imaginii tale" are din ce in ce mai putini partizani . E dealtfel o logica "so last century !" .
 
radu a spus:
07/09/2010 13:55
Se vede de la distanta ca reportajul Dvs se refera la niste articole tendentioase, facute pe baza aprecierilor subiective.
Interese sunt de toate partile, si cum mass-media are o foarte mare putere se poate vedea incotro "bate" articolul.
Cumparatorii vor trebui sa isi faca propria lor parere, obiectiva si dupa aceea sa cumpere.. sau nu.
 
Ultima ora
KeyJobs - Job-uri premium
Duminica, 19 Septembrie 2021, 19:09
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter