AUTO

Topul celor mai vizibile branduri auto in publicitate in primul trimestru

12 mai 2015, ora 12:12 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
auto4.jpg
Dacia ocupa primul loc in topul brandurilor auto cu cele mai multe reclame inregistrate in perioada 1 ianuarie- 30 aprilie 2015  -  3.149 de reclame si un rate card estimat la 4.996.716 euro. Vezi si celelalte branduri auto din topul realizat de compania de monitorizare Mediatrust.

Locul doi este ocupat de Nissan cu 1.844 de reclame si un rate card aproximat la 2.123.595 euro. Brandul american Ford este situat pe locul trei in clasament cu 1.568 de reclame, iar rate cardul estimat la 1.607.774 euro. Toyota ocupa locul patru cu 1.465 de reclame si un rate card de 1.702.712 euro, urmata de Renault cu 1.406 de reclame inregistrate si 2.494.120 euro RC.



Jeep este in top cu 986 de reclame inregistrate in perioada analizata, urmat de Skoda cu 837 de reclame si Volkswagen cu 818 reclame. Opel a inregistrat 736 de reclame, in primele patru luni ale anului 2015, Hyundai este pe locul 10 in top cu 623 de reclame. BMW este pe locul 11 cu 614 reclame, urmat de Mazda cu 581 de reclame si Audi cu 441 reclame. Land Rover are 391 de reclame difuzate, la egalitate cu brandul german Mercedes Benz.





Promovarea spoturilor publicitare s-a facut, in special, in mediul vizual, in primele patru luni ale anului televiziunile au difuzat 14.809 de reclame care au vizat brandurile auto. Radiourile au difuzat in aceasta perioada 1.643 de spoturi publicitare la categoria autovehicule, iar ziarele si revistele au publicat 573 de machete publicitare la aceeasi categorie.

Printre sursele cu cele mai multe reclame difuzate/tiparite se numara Sport.ro (3.282 reclame), Europa FM (516 reclame), Ziarul Financiar (250 machete publicitare).



Pentru vizibilitatea in publicitate, realizata cu ajutorul aplicatiei admonit, raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste  22.204 de reclame difuzate in intervalul de timp 1 ianuarie -30 aprilie 2015, la 20 de posturi de televiziune, 12 posturi de radio si 200 de publicatii centrale, la sectorul Industria Auto.

Mediatrust Romania este parte a Institute of Media Monitoring (IMM) din Polonia, ofera clientilor sai acces la informatiile aparute zilnic in mass media (presa scrisa, online, radio si TV) din 15 tari din Europa Centrala si de Est. Din 2004, este membra a organizatiei internationale de elita FIBEP (Federation Internationale des Bureaux d'Extraits de Presse), iar in 2014 am devenit membri BRAT (Biroului Roman de Audit Transmedia) si ARMA (Asociatiei Romane pentru Masurarea Audientelor).
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Marti, 12 Noiembrie 2019, 08:42
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter