Microsoft, Google si Facebook pregatesc
noi sisteme pentru monitorizarea si controlul informatiei pe
internet, care vor inlocui asa-numitele "cookies" - micile
secvente de soft utilizate in publicitate pentru a afisa spoturi "la
tinta" si pentru a aduna date despre utilizatori.
Cei trei giganti din Silicon Valley au
anuntat recent proiecte prin care vor ocoli miile de companii
specializate in plasarea de cookie-uri pe site-uri, in prezent
intermediari intre agentiile de publicitate si publicul tinta, scrie
Wall Street Journal, potrivit Mediafax.
Mutarea anunta un transfer masiv de
putere in industria globala a publicitatii digitale, estimata la 120
miliarde de dolari pe an.
"Se pregateste o mare batalie. Cel
care controleaza accesul la informatie o poate inchiria si are un
avantaj urias", comenteaza Scott Meyer, director general la
Evidon, companie specializata in cookies.
BURSE, NEW MEDIA
Microsoft, Google si Facebook vor sa scoata cookie-urile din publicitate
29 octombrie 2013, ora 14:21
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din BURSE
14 iunie 2022, ora 14:10 in Burse |
98 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 14:20 in |
75 vizualizari |
0 comentarii
07 februarie 2022, ora 15:00 in |
35 vizualizari |
0 comentarii
13 decembrie 2021, ora 12:50 in |
108 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Microsoft Či LinkedIn dezvoltÄ noi soluČii pentru a facilita munca pe modelul hibrid
- Tinerii IT-isti, sansa de digitalizare a micilor orase
- Made in RO, muzeu de publicitate si branduri romanesti, incepe anul acesta la Iasi
- Violeta Luca, General Manager Microsoft România, va conduce operaČiunile Microsoft din Cehia Či Slovacia
- Consiliul Roman pentru Publicitate lanseaza Marca Etica RAC
Ultima ora