Microsoft, Google si Facebook pregatesc
noi sisteme pentru monitorizarea si controlul informatiei pe
internet, care vor inlocui asa-numitele "cookies" - micile
secvente de soft utilizate in publicitate pentru a afisa spoturi "la
tinta" si pentru a aduna date despre utilizatori.
Cei trei giganti din Silicon Valley au
anuntat recent proiecte prin care vor ocoli miile de companii
specializate in plasarea de cookie-uri pe site-uri, in prezent
intermediari intre agentiile de publicitate si publicul tinta, scrie
Wall Street Journal, potrivit Mediafax.
Mutarea anunta un transfer masiv de
putere in industria globala a publicitatii digitale, estimata la 120
miliarde de dolari pe an.
"Se pregateste o mare batalie. Cel
care controleaza accesul la informatie o poate inchiria si are un
avantaj urias", comenteaza Scott Meyer, director general la
Evidon, companie specializata in cookies.
BURSE, NEW MEDIA
Microsoft, Google si Facebook vor sa scoata cookie-urile din publicitate
29 octombrie 2013, ora 14:21
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din BURSE
09 februarie 2021, ora 18:39 in Burse |
48 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Violeta Luca, General Manager Microsoft România, va conduce operațiunile Microsoft din Cehia și Slovacia
- Consiliul Roman pentru Publicitate lanseaza Marca Etica RAC
- Microsoft anunta noi investitii pentru a extinde oportunitatile pentru parteneri
- Microsoft Romania a inchiriat 63% din cladirea Campus 6.2, care va fi finalizata de Skanska in 2020
- Companiile mari care s-au mutat în 2018: UPC, Dell, PWC, Thales, Microsoft, Deloitte, London Stock Exchange, Schlumberger, ING
Ultima ora