Din această vară, Ana-Maria Duduleanu a preluat poziția de Head of Marketing pentru Nutricia România, divizia de alimentație specializată a companiei Danone. În această calitate, Ana-Maria va coordona brandurile Aptamil și Milupa, precum și proiectele educaționale pentru o alimentație sănătoasă în primii ani de viață pe care le oferă Nutricia în România.
Ana-Maria Duduleanu revine în România după o experiență de 5 ani în Paris,
tot în cadrul Danone, unde a ocupat poziții de Marketing Manager pentru
brandurile de apă ale companiei (evian, Volvic, Badoit) pe piețele internaționale
(Japonia, Rusia, Europa și LATAM).
“Cercetarea laptelui matern este un
domeniu în care suntem pionieri, astfel că, după 40 de ani de studiu a acestuia,
știm cât de complexă și completă este soluția naturii pentru nutriția bebelușilor.
De aceea, prin intermediul programului SAMAS și nu numai, ne-am asumat să încurajăm
cât mai mult posibil alăptarea, ca fiind cel mai potrivit context pentru creșterea
și dezvoltarea armonioasă și sănătoasă a copiilor în primii ani de viață și chiar avem un impact pozitiv asupra creșterii
ratei de alăptare în România”, afirmă Ana-Maria Duduleanu.
Noul Head of Marketing Nutricia mai adaugă: “Această viziune este valorizată de piața românească, unde credem că avem un parcurs de creștere susținută cu principalele
noastre branduri, Aptamil și Milupa. Pe lângă formule de lapte, avem și soluții
complementare de nutriție pentru cei mici”.
Ana-Maria a lucrat și anterior în cariera sa în România, ca Senior Brand
Manager pentru Aptamil, în 2010. În urma contribuției sale la dezvoltarea
brandului Aptamil și a proiectului social SAMAS, în 2014, Ana-Maria s-a
îndreptat către Evian Volvic International, unde a fost responsabilă de
dezvoltarea strategiei de marketing la nivel internațional pentru brandurile evian,
Volvic și Badoit și a gestionat echipe din mai multe țări.
Anca Romilă, care a coordonat anterior activitățile de marketing ale
Nutricia, își continuă cariera profesională, preluând responsabilitatea
brandului Nutrilon pentru Belgia și Olanda.
CARIERE
Ana-Maria Duduleanu este noul Head of Marketing al Nutricia in Romania
02 octombrie 2019, ora 16:16
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din CARIERE
10 august 2022, ora 10:29 in Auto |
45 vizualizari |
0 comentarii
09 august 2022, ora 11:45 in |
61 vizualizari |
0 comentarii
03 august 2022, ora 12:47 in |
65 vizualizari |
0 comentarii
03 august 2022, ora 12:06 in |
74 vizualizari |
0 comentarii
Ultima ora
- Ursus Breweries il numeste pe Richard Heerink vicepresedinte Strategy & Insights (marti, 10:28)
- Schneider Electric creeaza o platforma de educatie profesionala pentru a aborda deficitul de talente in centrele de date (vineri, 13:33)
- Alexander Pitchka este noul General Manager al JTI România, Moldova și Bulgaria, din mai 2022. (joi, 10:43)
- 40% dintre experții în HR estimează măriri salariale cu 5-10% în 2022 - studiu (miercuri, 11:48)
- 2021, cel mai bun an al pietei de recrutare online - OLX (marti, 16:51)
- 40% dintre angajatii care lucreaza la distanta si-au imbunatatit spatiul dedicat biroului de acasa (joi, 12:04)