COMPANII

70% din vanzarile Domeniile Ostrov in februarie au venit din HoReCa

26 februarie 2014, ora 14:43 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Domeniile Ostrov.jpg
Producatorul de vinuri Domeniile Ostrov, a inregistrat in luna februarie afaceri de peste 1 milion de lei, in crestere cu aproximativ 15% fata de perioada similara a anului trecut. Din totalul vanzarilor sectorul HoReCa a reprezentat 70%. Cresterea afacerilor a fost generata de cele doua sarbatori care au marcat aceasta luna, Valentine's Day si Dragobetele.

Cu ocazia celor doua sarbatori, romanii au consumat mai mult vin. Chiar si cei care in mod normal nu consuma bauturi alcoolice, credem noi ca au ciocnit un pahar de vin. De cativa ani, in aceasta perioada a anului resimtim o crestere a vanzarile la vinuri premium”, declara Oana Belu, actionar Domeniile Ostrov.  

Compania a inregistrat in aceasta perioada o crestere a sectorului HoReCa. Acesta reprezinta 70 de procente in totalul vanzarilor.

Vanzarile din luna februarie au atins cifre peste estimarile noastre. Intr-o luna obisnuita, ponderea sectorului HoReCa in totalul vanzarilor reprezinta 30 de procente, in timp ce anul acesta in februarie a reprezentat 70 de procente. De aici intelegem ca anul acesta romanii au sarbatorit Valentine's Day si Dragobetele in oras, la restaurante si in puburi. Este drept ca aceasta crestere este sustinuta de dezvoltarea sectorului de HoReCa, care a luat amploare in ultimii ani la Domeniile Ostrov, atat ca numar de localuri, cat si ca oferta pe gamele de vin premium. In 2013 ne-am dublat numarul de localuri HoReCa la nivel national”, declara Oana Belu.

Luna februarie a adus producatorul de vinuri vanzari in valoare de aproximativ 1 milion de lei, si peste 300.000 sticle de vin din gamele prezente la raft, in retail, si in HoReCa. Vinurile albe si-au pastrat locul in topul preferintelor consumatorilor, reprezinta acum 70% din totalul vanzarilor, iar cele rosii si rose 30%. Acest raport arata ca in aceasta perioada consumul de vinuri rosii si rose a crescut cu circa 30%, fata de februarie 2013.

Domeniile Ostrov” reprezinta brandul “umbrela” sub care se comunica si comercializeaza gamele de vinuri ale podgoriei Ostrov, care se intinde pe 1.300 de hectare. Alaturi de podgoria de vita de vie compania mai detine aproape 400 de hectare de pomi fructiferi si 200 de hectare de legume. Gamele producatorului Domeniile Ostrov sunt listate in retailul traditional si in HoReCa, dar si in lanturile internationale precum Metro, Real, Carrefour, Mega Image, Lidl, Cora sau Kaufland.

Gamele de vin comericalizatre de Domeniile Ostrov sunt:
Vinaria Ostrov – Terasele Dunarii IG, Premiat, Cosa Di Vino, Domeniile Ostrov – Oltina D.O.C, Domeniile Ostrov Reserve sau gama de vinuri istorice: Cetatea Durostorum, Pacuiul lui Soare si Canaraua Fetii.



Cei mai mari producatori de vin din Romania sunt Murfatlar, Cotnari, Jidvei, Vincon Vrancea, Cramele Recas.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Joi, 11 August 2022, 23:11
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter