COMPANII

Afacerile Marelvi au avansat usor anul trecut

23 mai 2013, ora 17:35 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Liebherr.jpg
Marelvi, compania care importa si distribuie produse electrocasnice Liebherr in Romania, a obtinut in 2012 o cifra de afaceri de circa 38 milioane euro, in crestere usoara fata de anul precedent, cand a inregistrat vanzari de 37,6 milioane de euro.

Estimarea initiala privind afacerile in 2012 era 40 de milioane de euro.

Pentru urmatorii trei ani, compania vizeaza dublarea volumului de vanzari pentru brandul Liebherr.
In primele luni ale anului curent, Marelvi a inregistrat un rulaj similar cu cel din primele sase luni ale anului trecut si isi propune sa depaseasca pana la finele anului o cifra de afaceri de peste 40 de milioane de euro. 

Aproximativ 40% din cifra de afaceri a Marelvi este reprezentata de vanzarile de aparate frigorifice. Pe acest segment, Marelvi reprezinta din anul 2008 divizia de produse electrocasnice Liebherr pe piata locala. In prezent, brandul premium Liebherr detine peste 25% din piata electrocasnicelor frigorifice premium din Romania si este cel mai important brand din portofoliul companiei.

Cu o cifra de afaceri de peste 9 miliarde de euro in 2012, Grupul Liebherr include astazi 100 de companii si numara aproximativ 30.000 de angajati.



„Dorim pentru acest semestru o crestere a vanzarilor cu 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar in acest moment deja avem rezultate care sa ne indreptateasca aceste asteptari”, a declarat Marian Burlan, director executiv Marelvi.

Brandul comercializeaza in Romania o gama de produse specializate in racire, incluzand frigidere de dimensiuni mici, combine si frigidere, lazi frigorifice si vitrine pentru pastrarea si temperarea vinurilor si trabucurilor, cu dispozitiv de control al temperaturii si umiditatii, precum si frigidere si congelatoare pentru uz comercial.

”Estimam ca lunile iulie si august vor aduce o crestere de cel putin 10% comparativ cu aceeasi perioada din 2012, una dintre motivatii fiind faptul ca, in general, varfurile de vanzare apar in perioadele calduroase ale anului. Atunci consumatorii romani se lovesc de faptul ca anumite frigidere nu mai fac fata sau pur si simplu se evidentiaza mai mult nevoia sau dorinta de a achizitiona un frigider nou. Pe locul doi ca sezonalitate sunt perioadele premergatoare Pastelui si Craciunului”, a precizat Marian Burlan.

Anul trecut, piata locala de electrocasnice a atins o valoare de aproximativ 319 milioane de euro, conform rapoartelor GfK. In 2013 se estimeaza mentinerea aceluiasi nivel. Chiar si in conditiile in care in prima parte a anului piata de electrocasnice a inregistrat un regres, acesta a fost compensat de o tendinta de crestere in martie si aprilie. Pana la finalul anului, specialistii estimeaza o usoara crestere, de aproximativ 2-3%, daca se mentine acest trend.

Grupul Liebher si-a crescut cifra de afaceri pe 2012 cu 9%, pana la 9,1 miliarde de euro. Veniturile din divizia electrocasnicelor au totalizat 890 milioane de euro, cu 5% (45 milioane euro) mai mult decat in anul precedent. Pentru 2013, grupul estimeaza o cifra de afaceri similara cu cea a anului precedent.

Marelvi a fost fondata in 1995. Compania detine in prezent patru depozite regionale in Radauti, Bucuresti, Deva, Cluj si are peste 100 de angajati. Marelvi administreaza 4 branduri proprii – Liebherr, DeDietrich, Fagor, Serreno, in cadrul unui portofoliu de 40 de branduri in gama comercializata.

Incepand din aprilie 2008, Marelvi importa si distribuie produsele frigorifice Liebherr pe piata romaneasca.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 15 Noiembrie 2019, 23:19
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter