Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, a depășit două milioane de mașini de spălat rufe produse în fabrica din Ulmi, prima unitate de producție Industry 4.0 din țară, unde a fost pusă în funcțiune recent și cea de-a doua linie de producție. Astfel, capacitatea fabricii din Ulmi se va dubla, ajungând la 2,2 milioane de electrocasnice produse anual.
Investiția în cea de-a doua linie de producție se ridică la peste 37,8 milioane de euro.
În prezent, în unitatea din Ulmi sunt fabricate peste 300 de modele de mașini de spălat rufe cu diverse dotări, destinate atât pieței locale, cât și consumatorilor din 47 de alte țări - 30 din Europa și 17 pe alte continente. Exporturile se ridică la 80% din producția anuală.
„Prin operaționalizarea completă a celei de-a doua linii de producție din Ulmi, Arctic va realiza anual în țară peste 5 milioane de electrocasnice. Împreună cu cei 46 de furnizori locali, Arctic a contribuit decisiv la consolidarea acestei industrii, transformând România într-un jucător important în plan regional. În același timp, fabrica din Ulmi constituie un model de utilizarea eficientă a energiei, materialelor și resurselor, în acord cu viziunea centrată pe sustenabilitate a Arctic și a grupului Arçelik", a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.
Inaugurată la finele anului 2019, fabrica Arctic din Ulmi integrează cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning sau procese de automatizare, fiind astfel una dintre cele mai moderne facilități de producție din întreaga lume.
Investițiile totale în unitatea de producție depășesc 160 de milioane de euro. În prezent, peste 200 de roboți sunt implicați în procesul de producție, generând o creștere a productivității cu 30%. Construit pe un teren de 700.000 de metri pătrați, centrul de producție din Ulmi încorporează sisteme automate pentru manipularea și depozitarea componentelor, controlul calității fiind în totalitate automatizat.
Peste 70% din operațiunile de producție au la bază sisteme autodeterminate și autogestionate prin intermediul aplicațiilor de tip Industrial Internet of Things (IioT).
Acestea colectează informații în timp real din aproximativ 22.000 de puncte de generare, adăugându-le la o bază de date ce cuprinde milioane de produse și componente.
Până în prezent, în departamentele de Cercetare și Dezvoltare au fost desfășurate peste 500.000 de ore de testare.
Arctic mai deține și operează în România cea mai mare fabrică de produse electrocasnice din Europa Continentală, la Găești, unde s-au produs până acum peste 40 de milioane de aparate frigorifice, ce au fost exportate în peste 80 de țări.
COMPANII
Arctic dublează capacitatea de producție la fabrica din Ulmi, Dâmboviția
14 aprilie 2022, ora 13:36
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
14 aprilie 2022, ora 13:36 in Companii |
69 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:49 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:40 in |
98 vizualizari |
0 comentarii
12 aprilie 2022, ora 15:51 in |
71 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari
- Arctic a numit un nou Director General
- Arctic a produs frigiderul cu numarul 25 de milioane la fabrica din Gaesti
- Cum se reinventeaza documentarele cu ajutorul dronelor: Imagini hipnotizante din Antarctica (Video)
- O romanca a castigat ultramaratonul de 100 de kilometri din Antarctica
Ultima ora
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Razboiul din Ucraina si sanctiunile economice impuse Rusiei: temeri pentru o noua criza alimentara (joi, 11:45)
- Pregatirea casei pentru un atac nuclear pe timp de razboi (luni, 17:19)
- Cum vad succesul antreprenorii romani: 47% considera ca resursa umana este cea mai importanta (miercuri, 14:55)
- Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea cu un nou brand, Caffè Vergnano (miercuri, 14:46)
- Agroland Agribusiness vizeaza vanzari de aproximativ 48 milioane de lei in 2022 (luni, 15:00)
- Coca Cola HBC Romania: Mihaela Hoffman devine Coffee & Premium Spirits Business Director (luni, 14:54)
- 2022, anul start-up-urilor in Romania (joi, 21:21)
- Turcii de la Karsan si-au prezentat autobuzul electric la Bucuresti. Modelul de 18 m va circula in Brasov si Timisoara (luni, 12:27)