„Numarul clientilor Auchan este in crestere, deci nu putem spune ca resimtim efectele crizei. De fapt, cred ca in Romania este mai mult o criza psihologica ce afecteaza increderea consumatorilor. De aceea foarte multe companii iau masuri preventive sau fac disponibilizari, desi nu au inca probleme”, a spus Regis Mougel, citat de NewsIn.
Acesta a adaugat ca in pofida crizei, proiectele Auchan din Romania raman neschimbate pentru urmatorii 3 ani, intrucat acestea au asigurata finantarea necesara. Printre ele se numara si doua hipermarketuri noi in Capitala.
Compania a inaugurat, joi, al doilea hipermarket din Bucuresti, situat in zona Militari. Hipermarketul a necesitat o investitie de 20 milioane euro, dispune de o suprafata de 12.500 mp si 2.300 locuri de parcare. In 2009 compania va mai deschide alte doua magazine noi, la Timisoara si Constanta.
Auchan Romania opereaza in prezent 6 hipermarketuri la nivel national, situate in orasele Bucuresti (2), Pitesti, Cluj, Targu-Mures si Suceava, si un supermarket in Timisoara.
Grupul Auchan este prezent in 12 tari (Franta, Spania, Portugalia, Italia, Luxemburg, Polonia, Ungaria, Romania, Rusia, Ucraina, China, Taiwan), prin cele patru divizii ale sale: hipermarketuri, supermarketuri, centrele comerciale Immochan si banca Accord.