”Contractul este secret pentru ca avem o clauza de confidentialitate in
baza careia ambele parti trebuie sa fie de acord cu desecretizarea. Noi suntem,
mai avem nevoie de acordul companiei Bechtel”, a afirmat Boagiu la emisiunea
„Dupa 20 de ani”, difuzata
duminica de Pro TV.
Boagiu a spus ca finalizarea proiectului de constructie a autostrazii pe
traseul Brasov-Bors va fi dificila intrucat finantarea din partea statului va
fi greu de realizat.
”Trebuie sa ne gandim si la
finantari pentru a face si acest culoar. Si aici nu ascund faptul ca finantarea
este greu sa mai vina de la stat, ea va trebui sa vina din zona privata”, a
mentionat ministrul.
Ea a aratat ca in baza unei
clauze din contract, compania Bechtel primea un milion de euro pe luna
indiferent de volumul de munca prestat.
Contractul cu Bechtel a fost renegociat,
compania americana urmand sa finalizeze doar doua tronsoane din cele opt ale
autostrazii Transilvania. Guvernul a avizat miercuri noul contract, care
prevede reducerea costului aferent lucrarii la 6,9 milioane euro/km si permite
scoaterea la licitatie a tronsoanelor inca neincepute.