COMPANII

Ce impact a avut a patra cea mai mare companie din țară în economia României în 2020

12 aprilie 2021, ora 12:42 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
kaufland.jpg
Kaufland România, a patra cea mai mare companie din țară după cifra de afaceri și unul dintre cei mai mari angajatori privați, anunță rezultatele celui mai recent studiu de impact socio-economic al companiei în anul 2020, efectuat de compania KPMG.Anul trecut, datorită eforturilor de a se menține destinația preferată de cumpărături a românilor, Kaufland România a atins o cifră de afaceri de 12,92 miliarde lei (martie 2020 - februarie 2021).

Impactul Kaufland în economia românească

Prin activitatea sa, Kaufland a generat în România o contribuție totală în economie de 1,9 miliarde EUR (Valoare Brută Adăugată totală), ce reprezintă aproximativ 0,9% din PIB-ul total al României.

Locuri de muncă noi



Compania generează prin activitatea sa peste 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România, direct, indirect și indus, echivalentul a aproximativ 1,3% din forța de muncă națională. Studiul arată că fiecare angajat direct Kaufland în România sprijină angajarea altor 4 persoane în întreaga economie românească, prin crearea de noi locuri de muncă.

Investiții în România

Anul trecut, Kaufland a investit în România 300 milioane euro și a avut o contribuție la bugetul de stat de peste 192 milioane euro prin taxe și impozite.Din fiecare 1 leu cheltuit la casă, 67 de bani merg la furnizori româniKaufland susține parteneriatele cu producători locali și în 2020 a lucrat cu peste 2.400 de furnizori din România. Compania derulează programe de sprijin a acestora și numai anul trecut a cheltuit peste 1,9 miliarde euro. Astfel, din fiecare leu cheltuit la casă, 67 de bani merg direct către afaceri românești.

,,Fiecare are o influență asupra a tot ce e în jurul său - și poate una dintre cele mai mari lecții pe care ni le-a predat pandemia tuturor este că suntem cu toții împreună. Totul este înlănțuit. Facem an de an acest exercițiu de evaluare, prin acest studiu, pentru a vedea ce impact avem în jur. Ne bucurăm că tot ce construim aici face o diferență în viețile oamenilor și vom continua să fim alături și mai departe”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.

8 milioane de euro investiți în proiecte pentru comunitate

De-a lungul anului trecut, Kaufland s-a implicat în derularea de proiecte de responsabilitate socială în valoare de 8 milioane euro, ce au venit în beneficiul a 2,8 milioane de români. Compania se numără printre cei mai mari susținători ai ONG-urilor care luptă pentru cauze precum sănătate, protecția mediului, educație, viață sănătoasă și sport sau cultură.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 17 Mai 2021, 18:52
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter