Kaufland România, a patra cea mai mare companie din țară după cifra de afaceri și unul dintre cei mai mari angajatori privați, anunță rezultatele celui mai recent studiu de impact socio-economic al companiei în anul 2020, efectuat de compania KPMG.Anul trecut, datorită eforturilor de a se menține destinația preferată de cumpărături a românilor, Kaufland România a atins o cifră de afaceri de 12,92 miliarde lei (martie 2020 - februarie 2021).
Impactul Kaufland în economia românească
Prin activitatea sa, Kaufland a generat în România o contribuție totală în economie de 1,9 miliarde EUR (Valoare Brută Adăugată totală), ce reprezintă aproximativ 0,9% din PIB-ul total al României.
Locuri de muncă noi
Compania generează prin activitatea sa peste 68.000 de locuri de muncă cu normă întreagă în România, direct, indirect și indus, echivalentul a aproximativ 1,3% din forța de muncă națională. Studiul arată că fiecare angajat direct Kaufland în România sprijină angajarea altor 4 persoane în întreaga economie românească, prin crearea de noi locuri de muncă.
Investiții în România
Anul trecut, Kaufland a investit în România 300 milioane euro și a avut o contribuție la bugetul de stat de peste 192 milioane euro prin taxe și impozite.Din fiecare 1 leu cheltuit la casă, 67 de bani merg la furnizori româniKaufland susține parteneriatele cu producători locali și în 2020 a lucrat cu peste 2.400 de furnizori din România. Compania derulează programe de sprijin a acestora și numai anul trecut a cheltuit peste 1,9 miliarde euro. Astfel, din fiecare leu cheltuit la casă, 67 de bani merg direct către afaceri românești.
,,Fiecare are o influență asupra a tot ce e în jurul său - și poate una dintre cele mai mari lecții pe care ni le-a predat pandemia tuturor este că suntem cu toții împreună. Totul este înlănțuit. Facem an de an acest exercițiu de evaluare, prin acest studiu, pentru a vedea ce impact avem în jur. Ne bucurăm că tot ce construim aici face o diferență în viețile oamenilor și vom continua să fim alături și mai departe”, declară Marco Hößl, Director General Kaufland România.
8 milioane de euro investiți în proiecte pentru comunitate
De-a lungul anului trecut, Kaufland s-a implicat în derularea de proiecte de responsabilitate socială în valoare de 8 milioane euro, ce au venit în beneficiul a 2,8 milioane de români. Compania se numără printre cei mai mari susținători ai ONG-urilor care luptă pentru cauze precum sănătate, protecția mediului, educație, viață sănătoasă și sport sau cultură.
COMPANII
Ce impact a avut a patra cea mai mare companie din țară în economia României în 2020
12 aprilie 2021, ora 12:42
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
14 aprilie 2022, ora 13:36 in Companii |
68 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:49 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:40 in |
98 vizualizari |
0 comentarii
12 aprilie 2022, ora 15:51 in |
71 vizualizari |
0 comentarii
Articole similare
- Kaufland Romania investeste 1,5 milioane euro in energie verde
- Kaufland deschide un magazin nou in Tarnaveni, judetul Mures
- De ce nu ajung legumele romanesti la consumatori
- Kaufland oferă studenților români care învață în spațiul germanofon burse în valoare de 26.000 euro
- Scanezi cu telefonul si platesti: Kaufland lanseaza o aplicatie prin care cumperi de 3 ori mai repede
Ultima ora
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Razboiul din Ucraina si sanctiunile economice impuse Rusiei: temeri pentru o noua criza alimentara (joi, 11:45)
- Pregatirea casei pentru un atac nuclear pe timp de razboi (luni, 17:19)
- Cum vad succesul antreprenorii romani: 47% considera ca resursa umana este cea mai importanta (miercuri, 14:55)
- Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea cu un nou brand, Caffè Vergnano (miercuri, 14:46)
- Agroland Agribusiness vizeaza vanzari de aproximativ 48 milioane de lei in 2022 (luni, 15:00)
- Coca Cola HBC Romania: Mihaela Hoffman devine Coffee & Premium Spirits Business Director (luni, 14:54)
- 2022, anul start-up-urilor in Romania (joi, 21:21)
- Turcii de la Karsan si-au prezentat autobuzul electric la Bucuresti. Modelul de 18 m va circula in Brasov si Timisoara (luni, 12:27)