COMPANII

Cele 10 companii care controleaza aproape tot ce mancam

15 decembrie 2014, ora 16:04   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
companii.jpg
Organizatia care lupta impotriva saraciei si injustitiei globale Oxfam International a facut un grafic in care arata cum “o mana” de corporatii controleaza aproape tot ceea ce cumparam de mancare din magazine.

Graficul (click pe imagine pentru a o mari) se concentreaza pe 10 din cele mai puternice companii producatoare de mancare si bauturi; Coca-Cola, PepsiCo, Unilever, Danone, Mars, Mondelez International, Kellogg's, General Mills, Nestle si Associated British Foods. Oxfam numeste aceste companii “The Big 10”.  

Organizatia tine “scorul” impactului de mediu pe care il produc aceste companii pe un site dedicat campaniei non-profit “Behind the Brands”, care isi propune sa lucreze la cresterea simtului ecologic si social in randul acestor companii.  

Potrivit ultimelor rapoarte ale Oxfam, “The Big 10” au emis 263,7 milioane de tone de gaze cu efect de sera in 2013. Daca aceste companii s-ar afla intr-o singura tara, acea tara s-ar afla pe locul 25 in topul celor mai poluante state din lume, noteaza Business Insider.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Adrians a spus:
15/12/2014 17:40
Era un articol complet daca faceati si completarea ca in spatele acestor companii se afla grupul cunoascut sub numele de " Iluminati " sau de Francmasoni ; acestia controleaza de fapt cam tot ce misca in lume,de la finante la armament,de la medicamente la petrol etc ,etc si are drept scop reducerea populatiei globului.Pentru detalii mai multe se pot citi Protocoalele francmasoneriei,o lucrare scrisa chiar de ei si in care se explica f clar scopul acestei organizatii.
 
KeyJobs - Job-uri premium
Vineri, 04 Decembrie 2020, 10:04
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter