După mai mult de un an de când gama de produse comercializate în Doraly este disponibilă și online, cifra de afaceri cumulată a comercianților din complex a ajuns la 837 milioane de euro, în creștere cu 7,3% față de 2017.
Categoria cash & carry a depășit 35% din totalul de 84,000 mp închiriabili și înregistrează un avans de 11,8% a cifrei de afaceri pe 2018. Segmentul multichannel reprezentat de chiriașii prezenți atât în Complexul Comercial Doraly, cât si pe Doraly.ro, au înregistrat cea mai mare creștere a cifrei de afaceri, de 14,8%.
”După lansarea platformei online doraly.ro am observat un fenomen interesant, și anume creșterea numărului de vizitatori în parcul comercial, în același timp cu creșterea interesului față de platforma online și a numărului de comenzi plasate. Mare parte din acești vizitatori se informează online și vizitează cu preponderență comercianții listați pe doraly.ro Este vorba de așa numitul efect de multichannel, sau efectul de sinergie între canalele de vânzare, care apare atunci când consumatorii au mai multe opțiuni să se informeze despre produse și să le cumpere: unii se informează online și vin să cumpere din parcul comercial, alții vin să vadă produsele în parcul comercial și le comandă apoi online, procesul de cumpărare devenind astfel mult mai convenabil pentru ei. Prezența atât online cât și offline este benefică pentru comercianții noștri, care au înregistrat atât creșteri semnificative ale vizitării în complex, cât și a cifrei de afaceri totale. ” a spus Alexandru Rusu, CEO Doraly
În cadrul Complexului Comercial se dezvoltă accelerat categoria cash &carry de food &beverage.
Noile magazine Lucidius Market si Shark Market deschise în pavilionul X1 respectiv X3, oferă o gamă largă de alimente și bauturi la pret de importator. În același timp, faptul că pe doraly.ro prețurile pe bucată scad odată cu cantitatea cumpărată a dus la creșterea numărului de comenzi en-gros lansate pe platformă ca pondere în totalul comenzilor.
În perioada ianuarie-iunie 2019, acestea au reprezentat ca valoare 41% din totalul vânzărilor online. Conform analizei de vânzări pe doraly.ro, majoritatea comenzilor en-gros au fost făcute din București și județul Ilfov - 17,4% din total, urmate de Timișoara și Constanța, ce însumează aproape 10% din totalul solicitărilor en-gros.
Finanțare de 38 milioane de euro
Pentru finanțarea activităților curente și continuarea extinderii parcului comercial, Expo Market Doraly a semnat în luna iulie un contract de finanțare în valoare de 38 milioane de euro pe o perioadă de 7 ani cu Alpha Bank România.
”Acest pas făcut alături de Alpha Bank ne permite să continuăm lucrările de dezvoltare a noilor pavilioane din cadrul parcului comercial, pentru a oferi viitorilor noștri chiriași cele mai bune condiții de comercializare și depozitare, dar și pentru extinderea spațiilor de parcare, reamenajarea unor spații existente și o eficiență energetică sporită. Totodată, această tranzacție este un semnal important privind încrederea pe care instituțiile finanicare o au în strategia noastră de dezvoltare”, a mai spus Alexandru Rusu, CEO Doraly.
Înființat în 1993, Expo Market Doraly a fost primul parc comercial specializat în produse alimentare și non-alimentare din România. Dezvoltat pe o suprafață de 280.000 de metri pătrați, pe ambele părți ale șoselei București - Urziceni, în Afumați, Ilfov, Expo Market Doraly dispune de 850 de spații comerciale în 31 de pavilioane, cu o suprafață totală închiriabilă de peste 84.000 de metri pătrați și aproximativ 3000 de locuri de parcare, inclusiv subterane. Parcul comercial găzduiește peste 550 de producători, importatori și distribuitori și o gamă variată de peste 550.000 de produse.
COMPANII
Complexul Comercial Doraly, vanzari de peste 830 milioane de euro in 2018
01 august 2019, ora 15:41
Comentariile acestui material
[+] Adauga comentariul tau (niciun comentariu publicat)
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: [email protected]
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
Trimite Comentariul
Materialele zilei din COMPANII
14 aprilie 2022, ora 13:36 in Companii |
69 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:49 in |
76 vizualizari |
0 comentarii
14 aprilie 2022, ora 13:40 in |
102 vizualizari |
0 comentarii
12 aprilie 2022, ora 15:51 in |
71 vizualizari |
0 comentarii
Ultima ora
- Arctic deschide in Romania un hub regional de piese de schimb care va deservi 23 de tari (joi, 12:29)
- Agroserv Mariuta: Afaceri de 68,4 milioane de lei in 2021, in crestere cu 40% (marti, 13:56)
- Razboiul din Ucraina si sanctiunile economice impuse Rusiei: temeri pentru o noua criza alimentara (joi, 11:45)
- Pregatirea casei pentru un atac nuclear pe timp de razboi (luni, 17:19)
- Cum vad succesul antreprenorii romani: 47% considera ca resursa umana este cea mai importanta (miercuri, 14:55)
- Coca-Cola HBC România își extinde portofoliul de cafea cu un nou brand, Caffè Vergnano (miercuri, 14:46)
- Agroland Agribusiness vizeaza vanzari de aproximativ 48 milioane de lei in 2022 (luni, 15:00)
- Coca Cola HBC Romania: Mihaela Hoffman devine Coffee & Premium Spirits Business Director (luni, 14:54)
- 2022, anul start-up-urilor in Romania (joi, 21:21)
- Turcii de la Karsan si-au prezentat autobuzul electric la Bucuresti. Modelul de 18 m va circula in Brasov si Timisoara (luni, 12:27)