- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Craciunul vine in hipermarket la 1 noiembrie, cu cresteri de 70%

30 Oct, 00:01 • Redactia DailyBusiness
Marile magazine se pregatesc, inca de la inceputul lui noiembrie, sa-si umple rafturile cu produse specifice Craciunului, astfel ca in ultimele doua luni ale anului sunt estimate vanzari cu 50-70% mai mari fata de o perioada obisnuita din an.
Craciunul vine in hipermarket la 1 noiembrie, cu cresteri de 70%

Hipermarketurile Carrefour si Auchan vor introduce la comercializare produse specifice sarbatorilor de iarna inca de la inceputul lui noiembrie, potrivit reprezentantilor celor doi retaileri francezi.

Oficialii Carrefour Romania au afirmat ca produsele cele mai solicitate in aceasta perioada vor fi cele traditionale, ciocolata, podoabe de Craciun, cozonaci, panettone, vin, jucarii, imbracaminte, electrocasnice.

„In perioada sarbatorilor de iarna, vanzarile vor fi mai mari in medie cu 50-70% fata de o perioada normala, in functie de magazin”, a declarat pentru DailyBusiness Andreea Mihai, director marketing Carrefour Romania.

Mihai a mentionat ca deocamdata produsele specifice sarbatorilor nu au fost introduse in reteaua de magazine Carrefour, dar ca vor fi comercializate incepand cu luna noiembrie.

Tot de la inceputul lui noiembrie, vor fi introduse si in magazinele Auchan primele produse cu specific de sarbatori, a declarat Marian Dragan, director comunicare in cadrul companiei.

La Auchan, pe langa oferta clasica, ce cuprinde dulciuri, decoratiuni, jucarii si brazi, va fi comercializata o colectie de decoratiuni pentru bradul de iarna din materiale textile cu motive nordice, noutate in acest sezon, conform companiei.

In magazinele Metro, ofertele de Craciun au inceput deja sa-si faca prezenta, potrivit oficialilor companiei, care au mentionat ca acestea se vor regasi si in cataloagele retailerului ce vor aparea la inceputul lui noiembrie.

„In ceea ce priveste perioada sarbatorilor de iarna si introducerea spre comercializare a articolelor destinate acestei perioade, putem spune ca Metro Cash & Carry Romania, prin centrele sale de distributie, a pus deja la dispozitia clientilor toate articolele necesare si specifice sarbatorilor de iarna”, a declarat Adina Tamplaru, director de comunicare al companiei pe Romania si Moldova.

Astfel, pe rafturile magazinelor Metro se pot regasi produse de sezon, cum ar fi cele de la noua gama de jucarii pana la decoratiuni, brazi si instalatii luminoase, potrivit Adinei Timplaru.

In prezent, Carrefour este cel mai mare jucator pe segmentul hipermarketurilor, dupa valoarea vanzarilor anuale. Concurenta pe segmentul hipermarketurilor s-a intensificat odata cu intrarea pe piata a retelelor internationale de retail Auchan (Franta) si Real (parte a grupului german Metro) si Cora.

In comertul cu bunuri de larg consum din Romania, Carrefour este in prezent al treilea mare jucator, dupa Metro Group si Rewe Group, retaileri care au raportat vanzari de peste 1 miliard de euro fiecare la finele lui 2006.