- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Fabryo si-a crescut cota de piata cu 1 punct procentual in doua luni

06 Sep, 15:34 • Redactia DailyBusiness
Cota de piata valorica a producatorului de vopsele Fabryo a continuat trendul ascendent, ajungand la 22,7% in iulie 2010, cu un punct procentual peste intervalul aprilie-mai al acestui an, a anuntat luni compania.
Fabryo si-a crescut cota de piata cu 1 punct procentual in doua luni

Conform ultimelor date ale companiei de cercetare MEMRB, raportate pentru iunie- iulie 2010, Fabryo Corporation, cel mai mare producator de lacuri si vopsele decorative din Romania, a inregistrat o cota de piata de 22,7%.

Compania a inregistrat cresteri in volum si valoare pe principalele categorii de produse, cea mai dinamica categorie fiind cea a lacurilor – crestere de 58% in volum si 62% in valoare.

Pe vopsele lavabile, cresterea in valoare este de 14%, in timp ce emailurile au inregistrat un avans de 12% in aceasta perioada. Rezultatele obtinute pana in acest moment mentin estimarile companiei, de majorare a cotei valorice la minimum 24%, pana la finalul anului.

„Ultimele date MEMRB indica o crestere fata de aprilie-mai, astfel incat ne mentinem tinta pentru acest an, in ceea ce priveste pozitia de lider, atat in retail, cat si in industrie”, a declarat Aliz Kosza, director general executiv Fabryo Corporation.

Fabryo a dezvoltat in 2009 si in prima jumatate a acestui an un numar mare de produse noi,in mare parte sub marca Savana.

Dupa incheierea principalei campanii a anului – „Savana Culoare” -, de promovare a tendintelor de culoare in redecorare – Fabryo a continuat comunicarea pe culoare, prin campania TV pentru marca Innenweiss si a colorantilor manuali Innencolor, destinati colorarii in sistem a vopselei lavabile de interior Innenweiss.

Introducerea sistemului Innencolor si campania de comunicare au ca obiectiv o crestere cu 10% a vanzarilor Innenweiss pana la finalul lui 2010.

Conform cifrei totale de afaceri, Fabryo estimeaza ca detine o cota valorica de 30% din piata totala de produse decorative, inclusiv colormixuri si tencuieli – categorii care nu sunt incluse in monitorizarea MEMRB.

Fabryo Corporation este cel mai mare producator si lider pe piata de lacuri si vopsele decorative din Romania, cu vanzari realizate exclusiv pe piata locala. Portofoliul companiei include vopsele, lacuri, emailuri, amorse si grunduri, comercializate sub marcile Savana, Innenweiss si Rost.

Compania detine cea mai mare platforma de productie de vopsele din Europa de Sud-Est,in urma unei investitii de peste 20 milioane euro, din 2006, pana in prezent. Actionar unic al Fabryo Corporation este fondul de investitii suedez Oresa Ventures.