COMPANII, NEW MEDIA

Farmaciile Dona intra pe segmentul de vanzari online

19 mai 2015, ora 14:25 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
DONA 4.jpg
Reteaua de farmacii Dona a lansat magazinul donaonline.ro, in urma unei investitii de circa 40.000 de euro.

Lansarea magazinului online este o continuare a proiectului de rebranding demarat in 2014, prin care se urmareste modernizarea imaginii brandului. 

Totodata, proiectul urmareste atragerea unui segment de public interesat de un canal alternativ de comunicare si vanzare. Astfel, magazinul vizeaza persoane active cu varsta intre 25 si 45 de ani.

Initiativa de lansare pe segmentul de vanzari online va fi dezvoltata in paralel cu planurile de extindere a retelei de farmacii in toata tara.

Dona numara in prezent peste 260 de farmacii. Pana la finalul anului 2016, compania vizeaza atingerea unui numar de 300 de unitati. Lantul de farmacii se situeaza in top 3 cele mai mari retele de farmacii din Romania.

Pe donaonline.ro, cei interesati au acces la un portofoliu de mii de produse. Comenzile pot fi plasate prin completarea datelor de identificare si de livrare. In ceea ce priveste procesul de livrare, acesta se realizeaza in regim de curierat, in orice localitate din tara.

Citeste si Reteaua de farmacii Dona investeste 15 milioane euro in rebranding



Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 09 Decembrie 2019, 21:25
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter