- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro

Kraft Foods Romania ataca segmentul prajiturilor ambalate

16 Apr, 12:55 • Redactia DailyBusiness
Kraft Foods Romania, lider pe piata ciocolatei din Romania, a intrat in aprilie pe un nou segment al pietei de dulciuri, cea a prajiturilor, prin lansarea marcii 'Poiana Dulce', a informat miercuri compania.
Kraft Foods Romania ataca segmentul prajiturilor ambalate

Pe piata prajiturilor ambalate din Romania mai sunt prezente companii precum Kandia Excelent, cu brand-ul ,Magura’, si Alka, cu ‘Prajitura Casei’.

Prajiturile Poiana Dulce sunt produse pentru Kraft Foods Romania de un partener extern, Pan Group Craiova, pe baza unei retete Kraft. Elementul principal de diferentiere pentru acest produs este ciocolata Poiana din invelis, ciocolata produsa in fabrica Kraft din Brasov.

„Investitia noastra comuna (n.r.- cu Kraft Foods Romania) depaseste 1 milion de euro, iar pana in prezent, la Craiova, au fost deja produse peste 3 milioane de prajituri”, a declarat Florin Busuioc, director general Pan Group Craiova.

In ultimii trei ani, piata prajiturilor ambalate a cunoscut o dezvoltare accelerata, observandu-se o crestere medie de peste 60%, conform AC Nielsen, citate de companie.

Potrivit studiilor Daedalus la consumator, aproape 50% dintre acestia cumpara o prajitura ambalata cel putin o data pe saptamana.

„In acest context, prin lansarea noului produs, dorim sa intram intr-o noua categorie in dezvoltare care completeaza portofoliul nostru actual, oferindu-ne oportunitatea de extindere a marcii Poiana”, declara Peter Mueller, director general Kraft Foods Romania.

Prajitura este disponibila in doua variante, crema de cacao – cea mai bine vanduta aroma pe piata prajiturilor si crema de frisca – o aroma unica pe piata din Romania. Pretul recomandat la raft este de 1 leu.

Lansarea va fi sustinuta printr-o campanie puternica de comunicare, ce va incepe in mai, pe principalele canale media: TV, outdoor, presa si trade marketing in magazine.

Kraft Foods este una dintre cele mai mari companii de produse alimentare si bauturi din lume, cu o cifra de afaceri in 2007 de peste 37 de miliarde de dolari. De mai bine de 10 ani, Kraft le ofera consumatorilor sai produse alimentare delicioase si sanatoase, potrivite stilului lor de viata.

Kraft comercializeaza un portofoliu larg de marci simbol in peste 150 de tari, inclusiv 9 marci ale caror vanzari depasesc 1 miliard de dolari: branzeturile, semipreparatele si dressing-urile Kraft; mezelurile Oscar Mayer; crema de branza Philadelphia; cafeaua Maxwell House; prajiturile si biscuitii Nabisco si marca Oreo; cafeaua Jacobs, ciocolata Milka si biscuitii LU.

Kraft este cotata la indicii bursieri Standard & Poor’s 100 si 500. Compania este, de asemenea, membra a Dow Jones Sustainability Index si a Ethibel Sustainability Index.